Tunga bio kulor för bössa med över-hop

Allmänt om airsoftvapen och det som hör därtill. Frågor om eldrivna vapen hör hemma direkt i roten. För andra vapentyper finns särskilda delar.
Användarvisningsbild
Twist
Sysop
Inlägg: 1677
Blev medlem: mån maj 07, 2012 1:21 pm
Lag / förening: Disposable Heroes
Aktiv sedan: 2001
Ort: Teckomatorp

Re: Tunga bio kulor för bössa med över-hop

Inlägg av Twist »

AirsoftDB är ett bra ställe att söka på, om du skulle bestämma dig för att du vill ha tyngre kulor.

https://www.airsoftdb.com/search/?q=0.4&r=world&s=t
:ugeek: Sysop
:geek: Backend Dev

Lampknapp
Inlägg: 22
Blev medlem: mån maj 14, 2012 9:04 pm

Re: Tunga bio kulor för bössa med över-hop

Inlägg av Lampknapp »

Jag kommer köra med original nozzel och valve till jag har råd att experimentera en massa med hopen. Det står ju mellan att skjuta rakt men hårt eller leka artilleripjäs trots att jag siktar mot marken xD

Gummit passar inte i original hophus, EVOII systemet från RA-Tech är ett eget system som inte är kompatibelt med original delarna tyvärr. Dock så följde det ju även med en ca 30% starkare rekylfjäder med nozzle assemblyn som troligtvis har en inverkan på m/s, men jag får experimentera nån gång framöver, jag bor inte så lämpligt till att bara gå ut och testskjuta i närheten så lite bökigt att testa sig fram.


Jo jag har kollat runt en del, men det är inte lätt att hitta nått som inte är renodlade sniperkulor is max 1k pack coh som kostar en hel del, men så hittade jag dessa: http://starstactical.tictail.com/produc ... kulor-040g dock extremt överprisade, blir ett långdraget projekt detta, men det är väl så det blir med allt inom airsoften :/
"If I had the money, I'd be poor by now" -The Airsofter

Friendship is like peeing on yourself: Everyone can see it but it's only you who can feel the warmth that comes with it.

Användarvisningsbild
Twist
Sysop
Inlägg: 1677
Blev medlem: mån maj 07, 2012 1:21 pm
Lag / förening: Disposable Heroes
Aktiv sedan: 2001
Ort: Teckomatorp

Re: Tunga bio kulor för bössa med över-hop

Inlägg av Twist »

Jo, det är ju det med saker man kan sätta "sniper" framför i namnet och så ska det stå "BIO" också. Dyrt blir det. :)
:ugeek: Sysop
:geek: Backend Dev

Skriv svar