Letar efter att utöka arsenalen lite för behöver 2 bössor snart

Allmänt om airsoftvapen och det som hör därtill. Frågor om eldrivna vapen hör hemma direkt i roten. För andra vapentyper finns särskilda delar.
Tgr
Inlägg: 1
Blev medlem: tis sep 26, 2017 9:58 am

Letar efter att utöka arsenalen lite för behöver 2 bössor snart

Inlägg av Tgr »

Är så nu att jag börjat lira airsoft nyligen och jag lirar för tillfället med min asg armalite ifrån röda stjärnan. Men jag skulle vilja uppgradera mig och köpa en schysstare bössa och ha den jag har i reserv. Hjälp om vad för bössa nu har och rekommenderar och vad man behöver göra för att få dem att prestera så bra den kan. Jag kan inte mycket om att göra om eller byta interna delar så hade varit bra med sådana tips om hur man kan lära sig :D Mvh Tgr

Marcules
Inlägg: 256
Blev medlem: tis aug 12, 2014 9:41 pm

Re: Letar efter att utöka arsenalen lite för behöver 2 bössor snart

Inlägg av Marcules »

Om vi pratar aeg så lär du dig enklast att mecka genom att kolla YouTube videos. Sök på typ airsoft v2 gearbox take down, airsoft upgrade v2 gearbox osv osv.

Om du ska köpa en ny bössa så kolla på framförallt två saker, att den har inbyggd mosfet och snabbt fjäderbyte. Bra märken är typ TM, g&g, krytac, king arms och classic army. Alla de märkena har bössor i mellanprisklassen som har både mosfet och snabbt fjäderbyte. Och de har ibland också bössor i lågprisklassen med dessa funktioner, men då kanske med plastkropp istället för metallkropp. Tex king arms tws bössor och classic armys CA4 KM10.
-:Skogsfrisk:-

Skriv svar