Frågor om Umarex G36 m.m.

Allmänt om airsoftvapen och det som hör därtill. Frågor om eldrivna vapen hör hemma direkt i roten. För andra vapentyper finns särskilda delar.
Seyo
Inlägg: 12
Blev medlem: mån maj 14, 2012 6:34 pm

Re: Frågor om Umarex G36 m.m.

Inlägg av Seyo »

Hallå, nu börjar pusselbitarna falla på plats men jag skulle vilja fråga en sista sak. Har kollat på skyddsglasögon och kommit fram till att Revisions Desert Locusts verkar vara ett bra val men de verkar vara ganska svåra att hitta. Sökte efter dem i tan med den klara linsen och hittills är det bara AirsoftGI som har dem i lager. Vart hittar ni era glasögon?

ohman
Inlägg: 1688
Blev medlem: mån maj 21, 2012 7:58 pm

Re: Frågor om Umarex G36 m.m.

Inlägg av ohman »

Röda Stjärnan, Taiwangun mfl.

Skickat från min SM-G935F via Tapatalk
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.

Seyo
Inlägg: 12
Blev medlem: mån maj 14, 2012 6:34 pm

Re: Frågor om Umarex G36 m.m.

Inlägg av Seyo »

Mhm, kollade på dem men ingen av dem har Locusts i lager.

ohman
Inlägg: 1688
Blev medlem: mån maj 21, 2012 7:58 pm

Re: Frågor om Umarex G36 m.m.

Inlägg av ohman »

Det finns andra bra glasögon :)

Skickat från min SM-G935F via Tapatalk
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.

Seyo
Inlägg: 12
Blev medlem: mån maj 14, 2012 6:34 pm

Re: Frågor om Umarex G36 m.m.

Inlägg av Seyo »

Haha, jag kan inte så mycket om skyddsglasögon så jag snöar lätt in på det mest populära alternativet. De har ganska liten profil och ska hantera imma bra. Har också hört att ESS Profile ska vara ett okej alternativ, men jag är inte särskilt intresserad av de fläktdrivna varianterna.

Marcules
Inlägg: 256
Blev medlem: tis aug 12, 2014 9:41 pm

Re: Frågor om Umarex G36 m.m.

Inlägg av Marcules »

Edge är bäst mot imma, för de immar inte vad man än gör. Finns på Malmö airsoft och frysen.
-:Skogsfrisk:-

GIS
Inlägg: 27
Blev medlem: sön apr 02, 2017 8:09 pm

Re: Frågor om Umarex G36 m.m.

Inlägg av GIS »

http://www.taiwangun.com/en/aeg-mid-cap ... aign-id=19

Dom rockar jag i min G36 aldrig några problem och typ 60kr st :)

ohman
Inlägg: 1688
Blev medlem: mån maj 21, 2012 7:58 pm

Re: Frågor om Umarex G36 m.m.

Inlägg av ohman »

Här har du ett rikligt utbud på Edge-glasögon: http://www.taiwangun.com/en/glasses-goggles?pr=70
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.

Skriv svar