Hej.
Funderar på att köpa en backup till min backup till min backup till min backup till min backup (det är som pokemons, måste fånga alla), och jag har ingen G36 så jag funderar på att ändra på det. Vill dock snåla lite och köpa en billig och då verkar det vara JG eller CYMA man ska välja emellan. Någon som har erfarenhet av bägge dessa som kan säga vilken som är bäst till det yttre? Det inre kan jag alltid fixa själv om det är suboptimalt.
JG eller CYMA G36?
Re: JG eller CYMA G36?
JGs senare G36 har hållt riktigt bra kvalitet (även om jag primärt kör Ares/Umarex). De har gått upp lite i kvalitet på plasten tycker jag mig se, även om den fortfarande är lite blank i finishen. De är mycket prisvärda.
Gällande Cyma har jag inte full koll då jag aldrig ägt en själv, men har för mig att Jonathan har testat den?
Gällande Cyma har jag inte full koll då jag aldrig ägt en själv, men har för mig att Jonathan har testat den?
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.
Jag hittade bara hans recension på JG. Har bra erfarenheter själv av andra CYMA bössor, men vill ju såklart ta den som är mest bang för bucken
-:Skogsfrisk:-
-
Inte mer än ytligt. CYMA har något bättre kropp och ungefär jämbördig prestanda ur lådan. Ta den du får billigast.men har för mig att Jonathan har testat den?
JG finns dock i fler olika varianter.
LOGEMENT.SE - Recensioner och Artiklar om Airsoft
Mina affärsredovisningar
Mina affärsredovisningar
Kocken149 skrev: Det JonathanRL inte vet om G36or är inte värt att veta ;)