Skillnaden mellan cylinderkitt, M4, och M16?
Postat: sön mar 13, 2016 1:04 pm
Jag står i begrepp att uppgradera min Ares M110 en aning.
I den huserar en relativt normal V2 gearbox.
Pistongen är en std 15 tandad historia och övriga delar internt är också v2
Jag sitter nu och kollar på kompletta cylinderkitt till denna och detta gör mig konfunderad.
Vi kan ta Madbull som exempel då det är skapligt lätt att få en överblick på deras hemsida.
Jag kan tänka mig att M4A1 har ett hål i cylindern, men vad skulle i övrigt vara skillnaden mellan dessa?
Skiljer det något internt på M4A1, M16A1 och M16A2?
M4A1: http://madbull.com/catalog/en/products/ ... -sr16.html
M16A1/VN: http://madbull.com/catalog/en/products/ ... a1-vn.html
M16A2: http://madbull.com/catalog/en/products/ ... m16a2.html
Snabbare Översikt: http://madbull.com/catalog/en/products/ ... s.html?p=1
I den huserar en relativt normal V2 gearbox.
Pistongen är en std 15 tandad historia och övriga delar internt är också v2
Jag sitter nu och kollar på kompletta cylinderkitt till denna och detta gör mig konfunderad.
Vi kan ta Madbull som exempel då det är skapligt lätt att få en överblick på deras hemsida.
Jag kan tänka mig att M4A1 har ett hål i cylindern, men vad skulle i övrigt vara skillnaden mellan dessa?
Skiljer det något internt på M4A1, M16A1 och M16A2?
M4A1: http://madbull.com/catalog/en/products/ ... -sr16.html
M16A1/VN: http://madbull.com/catalog/en/products/ ... a1-vn.html
M16A2: http://madbull.com/catalog/en/products/ ... m16a2.html
Snabbare Översikt: http://madbull.com/catalog/en/products/ ... s.html?p=1