Semi m4 v2 gerbox porblem
Håller på och bygger i hop en bössa av reserv delar och kommet så långt så jag håller på med slut motring av alla delare nu
men har problem med att den inte fungera på semi bara auto semi fungera som auto också för att förtydliga...
Allt ser rätt ut i gerbox
jag fick CA döden på gerbox så jag har bora ett håll och limmade fast en skruv
ska prova och bytta ut switch eller vad det klassa kan vara elen som är utsliten så den inte får tag och sliter den ur sin krets i semi
råd på felsöknings steg om det inte fungera uppskattas
semi m4 v2 gerbox porblem
Re: semi m4 v2 gerbox porblem
nej hjälpte inte och bytta switch blir tokig fattar inte varför inte semi vill fungera :/
-
Prova att byta cutoff lever
tror jag fått det och fungera nu bytte både till ytterlig en annan switch och en annan cutoff lever som hade med gods som går i mot kuggen
kan ha stötte på en till problem tror jag har montera safe pinnen upp och ner för safen fungera inte sits jag hade den i hopskruvad eller kan det vara något annat
har dok inte hunnit skruva i hopp och pröva en fick masa och göra och nu ska jag sova ska på en "lite" rod tripp från Örebro till Karlskrona och köpa en kitt car ram och sedan ta en kaffe hos en kompis där ner sedan hem åt... blev "lite" inplus att jag ska ner i morgon så gick i genom bilen och svettas fast ett takräker som inte passa så bra på bilen så hjord det till en permanent lösning av takräkert,,, går att ta bort den med vinkelhary
vad tror ni håller min stål-fria-rost Ford hålla för cirka 100mil till,,,,, är bara den som står påställd ljust nu av alla mina bilar
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 57ce006e1e
tuta om ni ser mig
kan ha stötte på en till problem tror jag har montera safe pinnen upp och ner för safen fungera inte sits jag hade den i hopskruvad eller kan det vara något annat
har dok inte hunnit skruva i hopp och pröva en fick masa och göra och nu ska jag sova ska på en "lite" rod tripp från Örebro till Karlskrona och köpa en kitt car ram och sedan ta en kaffe hos en kompis där ner sedan hem åt... blev "lite" inplus att jag ska ner i morgon så gick i genom bilen och svettas fast ett takräker som inte passa så bra på bilen så hjord det till en permanent lösning av takräkert,,, går att ta bort den med vinkelhary
vad tror ni håller min stål-fria-rost Ford hålla för cirka 100mil till,,,,, är bara den som står påställd ljust nu av alla mina bilar
https://www.facebook.com/media/set/?set ... 57ce006e1e
tuta om ni ser mig