Sida 1 av 1

Re: A&K P&J SR25 - Olika trim hos olika ÅF?

Postat: tis jan 12, 2016 12:51 pm
av Johan_
Verkar det vara identiska internals i bössorna förutom just fjädern då? Isåfall kan man ju köpa den från taiwangun och slänga i en 150-fjäder? :D Förutsatt att det är samma internals så, vad hade ni rekommenderat att byta utöver fjädern om man vill köra 150-fjäder? Jag antar att det jag undrar är om ni har koll vilka dom vanligaste grejerna är som brukar strula med bössan när man trimmar? Funderar på denna gearbox till den:
http://www.evike.com/products/38609/
Eller vore det bortkastat om man bara tänker köra semi och förmodligen helt koppla bort full auto-läget? Ny motor, behövs det med 150-fjäder? Allt matnyttigt av intresse här :) Tack i förväg och tack för svaren jag redan fått :)