Magasin till KWA M4

Allmänt om airsoftvapen och det som hör därtill. Frågor om eldrivna vapen hör hemma direkt i roten. För andra vapentyper finns särskilda delar.
swordchan

Magasin till KWA M4

Inlägg av swordchan »

Hallå, min andra tråd här.

Jag har kikat en hel del på nätet och självklart hittat lite svar där. Men det mesta av dom magasinen som folk skrivit där verkar inte finnas här i Sverige.
Så nu är jag ute efter eran erfarenhet. Jag har en KWA KM16BR. (M16)

Och jag letar efter magasin som passar. Spelar ingen roll om det är Low cap mid cap osvosv.

Jag ser HELST att det finns i Sverige eller åtminstone i EU så jag slipper betala tullavgift..

Frågade även Frysen men då skulle vi få beställa magasin, så det blir väl sista alternativet antar jag.

Madbull Mike

Re: Magasin till KWA M4

Inlägg av Madbull Mike »

Alla M4/M16 passar mer eller mindre, det beror mer på vad just du vill ha för typ av magg polymer eller plåt? Själv så har jag kwa's 120rd polymer i min kwa och vfc bössa.
Mina köpes annonser

Mina affärsredovisningar

Kocken149

Inlägg av Kocken149 »

Har klämt på madbullmikes Kwa mag och dom är riktigt nice. Själv har jag ett gäng magpul e-mag Green label som matar felfritt i min Kwa m4. Köper dock ett gäng Kwa mag när det blir dags att byta, bra pris är det på dom också.

swordchan

Inlägg av swordchan »

Skulle ju helst se att magasinen är gjorda i plåt:)) men får ta en titt på dom ni skrev och även testa min kompis g&g magasin när han får hem sin m4:))

Egentligen bryr ja mig inte så myckey bara det passar och matar bra:)

Skriv svar