Vettigt sikte - <1000kr

Allmänt om airsoftvapen och det som hör därtill. Frågor om eldrivna vapen hör hemma direkt i roten. För andra vapentyper finns särskilda delar.
ohman
Inlägg: 1688
Blev medlem: mån maj 21, 2012 7:58 pm

Re: Vettigt sikte - <1000kr

Inlägg av ohman »

Jag surfade runt lite gällande G&P efter jag postat, det verkar finnas tre olika versioner av deras 552 sikte, en av versionerna är riktigt bra (den jag ägde) :) Dock är det inte helt lätt att veta vilken som säljs...
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.

Allan_g
Inlägg: 224
Blev medlem: ons jul 11, 2012 2:07 pm

Re: Vettigt sikte - <1000kr

Inlägg av Allan_g »

Bästa billigaste RP om du inte vill ha mera åt hybrid kopior så som Holosun eller en riktiga sikten t.ex. Aimpoint™.

http://www.ebay.com/itm/Vector-Optics-M ... 3cde0740c3

Finns en hake med denna dock, den du vill ha är den 12 steg bara röd punkt med riktig coating.

Polare hade lite problem när han beställde där de skickade den som är med silverspelgel (istället för den riktiga coatingen) och har typ 3 steg röd samt 3 steg grön, denna skickar man tillbaka då den suger hästballe :lol: precis som alla andra RP Airsoft sikten. Han löste detta med att starta konflikt och efter ett tag skickade säljaren ut den som var på bild samt att han fick behålla den med silverspegel (bra om toapappret tar slut typ).
Allan_G
Pointman och assault i N.C.S - Northwood Combat Security af föreningen SAR.

Allan_g
Inlägg: 224
Blev medlem: ons jul 11, 2012 2:07 pm

Re: Vettigt sikte - <1000kr

Inlägg av Allan_g »

Nej!

Haha såg inte att original var så inaktuell.

Men min rek. kan säkert hjälpa andra. Det är inte lätt att hitta bra RP för 500kr.
Allan_G
Pointman och assault i N.C.S - Northwood Combat Security af föreningen SAR.

Skriv svar