Har alla Scorpions plasupper?

Allmänt om airsoftvapen och det som hör därtill. Frågor om eldrivna vapen hör hemma direkt i roten. För andra vapentyper finns särskilda delar.
Nissebus

Har alla Scorpions plasupper?

Inlägg av Nissebus »

Ja.. Har dem det? Jag har tittat på marushins gasdrivna, Wells aeg och ASG. Alla har en plastupper...
Finns det någon som är helt i metall eller har originalet en plastuppper också:S

grimm

Re: Har alla Scorpions plasupper?

Inlägg av grimm »

Jag har undrat samma sak och har ännu inte hittat en i metall.. Vilket gjort att jag avstått från att köpa en.

Hoffa

Inlägg av Hoffa »

Jag skulle också jättejärna vilja ha en Scorpion i metall. De är övercoola. :)

Nissebus

Inlägg av Nissebus »

Ja, totalt övercoola! :D Finns det RS-uppers att inhandla kanske? Vet att man kan köpa vikkolven RS iaf.

Postaldude

Inlägg av Postaldude »

Jing gong's är i ( full metall ) iallfall av den infon och erfarenheten jag fått.

nej en RS upper är olaglig i sverige om du inte har samlar licens på dom och tar in en avaktiverad.

Nissebus

Inlägg av Nissebus »

Mitt hjärta slår en volt!
... Efter lite googlande så hittar jag en recension på ovan nämnda Skorpion och enligt den så har även denna modell plastupper:(
... Mitt hjärta sjönk som en sten...
http://airsoft-tech.forumotion.com/t29- ... aeg-review

strayferret

Inlägg av strayferret »

Jag har haft en Well scorpion, och trots plast upper... det gör inte så mycket. Det var bara i första stund när man kollade igenom hela vapnet som man tyckte att det kunde varit metall, men den väger ju rätt bra ändå sen, och efter första intrycket så var det aldrig några bekymmer att det var lite plast. Min åsikt iaf :) Den är en mycket trevlig liten bössa, så låt inte plast uppern vara det enda som hindrar er :)

grimm

Inlägg av grimm »

JG verkar ha en version som har stål-upper.. Men är nog värt att fråga butiken man tänker köpa från först.

Hoffa

Inlägg av Hoffa »

Grimm: Om det är sant så är ju det hel nice

31 juli 2012, 22:37:

!!!!! Hittade http://shop.ehobbyasia.com/jing-gong-vz ... 0451a.html här "Full Metal Construction" Nice!!!!!!!! Tack Grimm

31 juli 2012, 22:45:

Fast enligt följande Review har den Plastupper http://www.youtube.com/watch?v=CKuB2bMuKGk

grimm

Inlägg av grimm »

Fråga dem först Hoffa om du tänkt köpa för att va på säkra sidan.. Jag såg den också där, men ibland skriver de "full metal" när det i själva verket inte är det.. ehobbyasia har dock nästan aldrig svarat på mina frågor via mail, men då jag beställt har saker fungerat klockrent.. Så de är rätt lustiga..

Skriv svar