HK53
Re: HK53
Meddela gärna hur det går så vi får höra om RS-delar passar.
JTF-S - Village Sniper
Serious Business
Serious Business
Då har CA53:an kommit. Tyvärr var myningsbromsen trasig, ena av de fyra "fingrarna" var av
. Hoppas att de på tactical kan fixa en ny, en likadan(orginal).
När jag nu kunde mäta hur lång orginalhandskyddet var blev jag tvungen att korta av mitt handskydd med ca 6mm. Jag vill vänta med att kränga på den innan reklamationen har löst sig, så jag inte skadar någonting om de vill ha tillbaka hela pangen.

När jag nu kunde mäta hur lång orginalhandskyddet var blev jag tvungen att korta av mitt handskydd med ca 6mm. Jag vill vänta med att kränga på den innan reklamationen har löst sig, så jag inte skadar någonting om de vill ha tillbaka hela pangen.
Då har myningsbromsen kommit, tack tactical för en bra skött reklamation.
Tyvärr passar lampan inget vidare( som ni redan visste). Har använt herr dremel men tyvärr ligger inte handtaget ivåg då sprinten är isatt.
Den får pryda en MP5:a istället och så får det får bli en straight HK53 istället.
Tack för era inlägg
Tyvärr passar lampan inget vidare( som ni redan visste). Har använt herr dremel men tyvärr ligger inte handtaget ivåg då sprinten är isatt.
Den får pryda en MP5:a istället och så får det får bli en straight HK53 istället.
Tack för era inlägg
-
Mycket stiligt!
LOGEMENT.SE - Recensioner och Artiklar om Airsoft
Mina affärsredovisningar
Mina affärsredovisningar
Kocken149 skrev: Det JonathanRL inte vet om G36or är inte värt att veta ;)