Innerdiameter precisionspipa m4 ?
Innerdiameter precisionspipa m4 ?
Hej,
Har köpt en LMT Defender Ris m4.
Någon som vet vilken Innerdiameter på precisionspipan som är bäst och som man ska ha ?
6.01 6.02 6.03 ?
Har köpt en LMT Defender Ris m4.
Någon som vet vilken Innerdiameter på precisionspipan som är bäst och som man ska ha ?
6.01 6.02 6.03 ?
Re: Innerdiameter precisionspipa m4 ?
Därom diskuterar de lärde.
Det finns inget enkelt svar på vad som kommer fungera bäst i just ditt vapen. Om du vill gå på popularitet så vinner nog 6.03, men det finns många som spelar med 6.01 också, och nu på senare tid har det blivit ganska populärt med widebore 6.28(?).
I stort kan du se det som att största skillnaden för din precision kommer från en bra hop, men även pipa gör sitt till. Bäst resultat har jag fått med Prometheus pipor, men Madbull fungerar fint med och även den Core-pipa som jag testat.
Det finns inget enkelt svar på vad som kommer fungera bäst i just ditt vapen. Om du vill gå på popularitet så vinner nog 6.03, men det finns många som spelar med 6.01 också, och nu på senare tid har det blivit ganska populärt med widebore 6.28(?).
I stort kan du se det som att största skillnaden för din precision kommer från en bra hop, men även pipa gör sitt till. Bäst resultat har jag fått med Prometheus pipor, men Madbull fungerar fint med och även den Core-pipa som jag testat.
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.
Angående hop up, har du något tips på nån bra hop up gummi? Känns som det är många delade tankar om det på forumet 

Det finns inget som inte går att göra, frågan är bara hur långt man vill gå för att göra det.
Affärsredovsning:
viewtopic.php?f=121&t=27173
Affärsredovsning:
Ska man inte ge sig på R-Hop eller Sugru så skulle jag säga Madbulls blå gummi är bland de bästa.
Guarders Genomskinliga är också populärt.
Guarders Genomskinliga är också populärt.
Min Affärsredovisning
ADAM skrev:Den vill att du ska placera kablarna på varandra och sedan ropa "Fus doh dah". True story
Ska väl tilläggas att madbulls röda också är bra (samma som blåa bara färgen skiljer, fråga mig inte varför dom gjort så).
Madbulls röda har tre extra flikar i änden för att motverka dubbelmatningar, det har inte det blå.
Jobbar på Röda Stjärnan
Tack Skepparn, nu lärde jag mig något nytt 
Vill man ha det eller inte skepparn? finns det några nackdelar med att ha det?
Det finns inget som inte går att göra, frågan är bara hur långt man vill gå för att göra det.
Affärsredovsning:
Affärsredovsning:
alright, då får man tacka 

Affärsredovsning:
Affärsredovsning: