Jag har ett problem som jag hoppas jag kan få lite hjälp med. Jag tänkte byta sida på remfästena på min L85A2 (ICS) då jag är vänsterhänt. Det började inget bra när jag försökte lossa den skruv som satt mitt emot själva fästet och inser att skiten är av plast och jag håller på att vrida sönder det helt. Börjar kolla lite närmare och ser då att det verkar vara endast en skruvskalle i plast fastsatt på okänt sätt. Fästet i sig sig sitter fast med en skruv på insidan av handgreppet och den nås bara från insidan... Det är säkert så att skruven i fråga inte finns då det behövdes plats för batteriet men man bör ju ändå kunna ta bort saker lätt och sätta dit dem igen, inte bryta sönder dem permanent. Sprängskissen i manualen visar inga lösningar tyvärr.
Nån som har koll på hur och om det går att fixa lätt eller om det bara är att ta bort fejkskruven, flytta fästet och sen ha ett hål på andra sidan? Tips
Byta remfäste på L85A2
-
Re: Byta remfäste på L85A2
Borra upp, sätta dit vanliga remfästet och skaffa mindre batteri kanske? Finns ju bisarrt med plats i dom där greppen ändå...