Funderar på att köpa en cyma 040 och eventuellt ha ett 10.1V Stickbatteri i.
Någon som vet hur mycket plats där är? Kan man sticka in batteriet ända in under handguarden?
AK74 CM.040 Batteriplats
-
AK74 CM.040 Batteriplats
Mina affärsredovisningar
Airsoft är helt enkelt det fetaste FPS-spelet ever! Sen har det rätt bra grafik också.
Airsoft är helt enkelt det fetaste FPS-spelet ever! Sen har det rätt bra grafik också.
Re: AK74 CM.040 Batteriplats
Kör 7.4 lipo ist.
Det är plats nog för de Firefox 11.1v som kallas AK stick. Dock är ex. turnigys smalaste 11.1v något för stora.
И если в поход cтрана позовет
За край наш родной мы все пойдем в священный бой
-
Tack för svar!
Skulle denna typen passa?
http://www.taiwangun.com/en/battery-nim ... pe-8fields
Längdspecifikation står på sidan.
Skulle denna typen passa?
http://www.taiwangun.com/en/battery-nim ... pe-8fields
Längdspecifikation står på sidan.
Mina affärsredovisningar
Eller så kör du LiPo ty NiMh är hemskt?
И если в поход cтрана позовет
-
Är eventuellt går ja över till lipo ja. Men det är så många omkring mig som haft feta problem med lipo. Tror de hanterar batterierna fel.
Någon som har en bra tråd om lipo-vett?
Någon som har en bra tråd om lipo-vett?
Mina affärsredovisningar
Dom hanterar nog sina Lipon tokfel eller så köper dom skitbatterier.
Så här hanterar jag mina batterier: så fort jag fått hem ett löds det på Deans, smäller i det i laddaren, balanserar det och sedan testar jag det i bössan. Sedan laddar jag batterierna innan varje spel.
Har inte råkat ut för några tråkigheter öht än.
Turnigys batterier är kanonbra och jag har även bra erfarenheter av 8Fields som säljs på Taiwangun. Laddaren jag har är en IMAX-B6 och även den är äckligt bra!
Laddaren och Turnigybatterier hittar du t.ex. här: Laddaren samt batterierna. Om du köper laddaren får man även skaffa sig en nätdel (jag hade en liggandes i garaget så jag kom något billigare undan). Finns billiga på Clas/Kjell etc.

Så här hanterar jag mina batterier: så fort jag fått hem ett löds det på Deans, smäller i det i laddaren, balanserar det och sedan testar jag det i bössan. Sedan laddar jag batterierna innan varje spel.
Har inte råkat ut för några tråkigheter öht än.
Turnigys batterier är kanonbra och jag har även bra erfarenheter av 8Fields som säljs på Taiwangun. Laddaren jag har är en IMAX-B6 och även den är äckligt bra!
Laddaren och Turnigybatterier hittar du t.ex. här: Laddaren samt batterierna. Om du köper laddaren får man även skaffa sig en nätdel (jag hade en liggandes i garaget så jag kom något billigare undan). Finns billiga på Clas/Kjell etc.

"We're surrounded. That simplifies things."
+1 på Namboy
Har inte haft några problem alls med LiPo, bortsett från ett som jag själv lyckades kortsluta och därmed förstöra det permanent. Samma hantering samt rekommendationer som Namboy i övrigt.
Har inte haft några problem alls med LiPo, bortsett från ett som jag själv lyckades kortsluta och därmed förstöra det permanent. Samma hantering samt rekommendationer som Namboy i övrigt.
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.