Hi-Cap Pmag till King Arms MP15 Magpul
Hi-Cap Pmag till King Arms MP15 Magpul
Har letat på de flesta sidor nu efter hi-cap man till en MP15 magpul, har bara hittat mid-cap. Finns det hi-cap eller är jag ute och cyklar?
Re: Hi-Cap Pmag till King Arms MP15 Magpul
Lite finare, lite bättre
Airsoftare här i Sverige har under åren gjort ett fenomenalt arbete och lyckats få bort hi-cap magasin från i stort sett alla spel här i Sverige.
Dyker man upp som nybörjare med vad som följde med bössan så visst, det är ok men rådet som alltid ges är Mid-cap hädanefter
Så just därför blir jag lite nyfiken?
Dyker man upp som nybörjare med vad som följde med bössan så visst, det är ok men rådet som alltid ges är Mid-cap hädanefter

Man kanske gillar att springa runt och leka maracas?
Näe, instämmer helt med Maison. Inte hi-cap.
Näe, instämmer helt med Maison. Inte hi-cap.
Jaha, Det hade jag faktiskt ingen aning om. Varför är inte highcap det man väljer då?Maison skrev:Airsoftare här i Sverige har under åren gjort ett fenomenalt arbete och lyckats få bort hi-cap magasin från i stort sett alla spel här i Sverige.
Dyker man upp som nybörjare med vad som följde med bössan så visst, det är ok men rådet som alltid ges är Mid-cap hädanefter![]()
Re: Sv: Hi-Cap Pmag till King Arms MP15 Magpul
High-cap har en del nackdelar, den största är att kulorna rasslar och skramlar omkring i magasinet när man rör sig. Att sedan stå och skruva på ett hjul under magasinet för att den ska mata känns sådär. Bättre och roligare att byta mag när kulorna slutar komma.
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.
Aha, det hade jag inte en aning om faktiskt. Vet du var man kan köpa mid cap p-mag då?
Re: Sv: Hi-Cap Pmag till King Arms MP15 Magpul
Här till exempel: http://www.strikerairsoft.se/tillbehor/magasin/gevar/
Finns på flera airsoftbutiker och av flera olika tillverkare. Bara surfa runt lite.
Finns på flera airsoftbutiker och av flera olika tillverkare. Bara surfa runt lite.
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.