Ersätta hophus i kwa m4
Ersätta hophus i kwa m4
Hejsan, har lite matningsproblem med min kwa m4 s-system , den dubbelmatar lite då och då vilket resulterar i ojämn prestanda. Det som jag har bytt på bössan är : modify highspeed pistong, modify pistonghuvud, madbull 120 fjäder, modify tappetplate, raptor mosfet. Ultimate upgrade hopgummi . Är det någon som vet om det går att ersätta kwa delade hophus med tex modifys metallhus som ej är tvådelat? Ska köras ihop med modify hybridpipa med gummi isf.
Re: Ersätta hophus i kwa m4
jag har samma problem, har letat som en tok men inte hittat någon lösning, Snart dags att byta nedre recivern.... 

Har du provat att använda andra kulor med bättre kvalité? kwa m4-orna brukar bli lite små sura om de inte matas med fin mat
.
om du nu inte kör med bra kulor dvs...

om du nu inte kör med bra kulor dvs...

Det går att byta till ett hophus som inte är tvådelat men det kräver kraftig modifiering av lowern. Inte rekommenderat i min mening
Jag kör med blaster devil 0.25. Dom har funkat bra innan. Vad är det för modifikationer man måste göra eller är det någon som vet om det finns en annan lower man kan köpa som funkar?