Ersätta hophus i kwa m4

Allmänt om airsoftvapen och det som hör därtill. Frågor om eldrivna vapen hör hemma direkt i roten. För andra vapentyper finns särskilda delar.
Kocken149

Ersätta hophus i kwa m4

Inlägg av Kocken149 »

Hejsan, har lite matningsproblem med min kwa m4 s-system , den dubbelmatar lite då och då vilket resulterar i ojämn prestanda. Det som jag har bytt på bössan är : modify highspeed pistong, modify pistonghuvud, madbull 120 fjäder, modify tappetplate, raptor mosfet. Ultimate upgrade hopgummi . Är det någon som vet om det går att ersätta kwa delade hophus med tex modifys metallhus som ej är tvådelat? Ska köras ihop med modify hybridpipa med gummi isf.

JonasA

Re: Ersätta hophus i kwa m4

Inlägg av JonasA »

jag har samma problem, har letat som en tok men inte hittat någon lösning, Snart dags att byta nedre recivern.... :|

Brightsin

Inlägg av Brightsin »

Har du provat att använda andra kulor med bättre kvalité? kwa m4-orna brukar bli lite små sura om de inte matas med fin mat ;).
om du nu inte kör med bra kulor dvs... :roll:

Schultz

Inlägg av Schultz »

Det går att byta till ett hophus som inte är tvådelat men det kräver kraftig modifiering av lowern. Inte rekommenderat i min mening
ODA 727
PTW User

Mina affärsredovisningar

Kocken149

Inlägg av Kocken149 »

Jag kör med blaster devil 0.25. Dom har funkat bra innan. Vad är det för modifikationer man måste göra eller är det någon som vet om det finns en annan lower man kan köpa som funkar?

Skriv svar