POSP sikte till SVD
POSP sikte till SVD
Alla tips på vart man får tag på ett schysst billigt POSP sikte tas emot! 

Mina affärsredovisningar: http://airsoftsverige.com/forum/viewtop ... 21&t=13789
Re: POSP sikte till SVD
Aliexpress.com har för ca 90usd inkl frakt.
Sök på Dragunov.
Sök på Dragunov.
-
Kan detta siktet vara vettigt? http://www.acmgear.com/4x26-illuminated ... anguage=sw
Är själv ute efter ett bra POSP-sikte som kostar iaf under tusenlappen.
Är själv ute efter ett bra POSP-sikte som kostar iaf under tusenlappen.
Mina affärsredovisningar
Airsoft är helt enkelt det fetaste FPS-spelet ever! Sen har det rätt bra grafik också.
Airsoft är helt enkelt det fetaste FPS-spelet ever! Sen har det rätt bra grafik också.
-
Siktet kanske duger men återförsäljaren ska ha skit förgasaren om jag kommer ihåg rätt..
Seid ihr das Essen? Nein, wir sind der Jäger!
Kom ihåg att alla posp och pso-sikten som är gjorda för AK-skenan även passar på den smalare skenan som sitter på SVD'n. Det är bara att ta bort ett slags shims som sitter i infästningen. Samt att köp hellre ett beggat RS-sikte än ett kinasikte och då helst inte inköpt från ÅF i väst (typ kalinkaoptics), då de är ommärkta till engelsk text.
Jag beställde ett riktigt POSP från http://www.posp.ru. Jag hade lite tur och paketet (EMS) gick geom tullen utan att stoppas vilket gjorde att jag till slut hade siktet hemma för strax under 1300kr.
Jag gick på 6x42-modellen och tyckte det fungerade riktigt fint fram tills jag gjorde mig av med SVD'n och då även siktet.
Jag gick på 6x42-modellen och tyckte det fungerade riktigt fint fram tills jag gjorde mig av med SVD'n och då även siktet.
Lag: [saft] och [STAG]
Mina affärsredovisningar
Mina affärsredovisningar
Köp inte airsoft-posp. De är skitdåliga, och skitfula. Riktiga posp kostar samma eller bara ett par hundringar mer, och är mycket bra.
Jobbar på Röda Stjärnan
+1 på Skepparn.
Har ägt både Kina POSP och RS POSP. Kina siktet är skit rakt igenom. Distortion, ingen eyerelief och den flummigaste lödningen/swtichen i världshistorien.
Som Skepparn säger så behöver ett riktigt POSP inte kosta mycket mer men kvalitén är ojämförbart bättre.
Prova o sök på Ebay.
Har ägt både Kina POSP och RS POSP. Kina siktet är skit rakt igenom. Distortion, ingen eyerelief och den flummigaste lödningen/swtichen i världshistorien.
Som Skepparn säger så behöver ett riktigt POSP inte kosta mycket mer men kvalitén är ojämförbart bättre.
Prova o sök på Ebay.
DW-13 Polska Fiat kavalleriet
-
Jag förutsätter att detta är ett kinasikte?
Kan det vara något att ha?
Kan det vara något att ha?
Mina affärsredovisningar