Elements blåa gummi UR LAGER överallt? :(

Allmänt om airsoftvapen och det som hör därtill. Frågor om eldrivna vapen hör hemma direkt i roten. För andra vapentyper finns särskilda delar.
Acepalm
Inlägg: 197
Blev medlem: mån maj 14, 2012 1:25 pm

Elements blåa gummi UR LAGER överallt? :(

Inlägg av Acepalm »

Fördelen med att vara själv med en tråd i vapendelen: Alla läser ;)

Såtillsaken.
Har försökt hitta elements blåa hopgummi ett bra tag nu men dom verkar ju inte finnas hos någon av de större aktörerna i Sverige.
Beställa från HK/China är ur frågan då jag behöver gummit snarast (slutet på veckan, typ)

Har kollat igenom samtliga svenska ÅF i listan på gamla forumet utan framgång, har mailat ett antal men det verkar inte som att dom kommer få in dom på ett bra tag, dock andra gummin men det är inte lika aktuellt.

Några tips? Gömda smultronställen?

Puss och tack på förhand!
-GU06
Utför lagfotograferingar i Norrbotten samt även Söderut mot reseersättning och logi. Kontakta mig för mer information.
Bildexempel finns på Instagram: @tfg_gu06
They who dine on lost souls know only hunger

Solstickan
Inlägg: 7
Blev medlem: mån maj 14, 2012 2:00 pm

Re: Elements blåa gummi UR LAGER överallt? :(

Inlägg av Solstickan »

Nu är det ju inte i sverige, men mitt senaste köp från Airsoftpro kom fram på 3 dagar.

http://airsoftpro.cz/eshop/product_info ... cts_id=162
Oiric skrev:Salt på godis... Dumt. Som att ha bostongurka på pannkakorna ju.

Acepalm
Inlägg: 197
Blev medlem: mån maj 14, 2012 1:25 pm

Re: Elements blåa gummi UR LAGER överallt? :(

Inlägg av Acepalm »

Hm, låter som en plan ev.

Men ska inte dom blåa vara för ~100ms ish? Har för mig att röda var dom hårdare gummina..
Man tackar iallafall, trodde inte det kunde gå så rackarns fort från utlandet ;)
-GU06
Utför lagfotograferingar i Norrbotten samt även Söderut mot reseersättning och logi. Kontakta mig för mer information.
Bildexempel finns på Instagram: @tfg_gu06
They who dine on lost souls know only hunger

Solstickan
Inlägg: 7
Blev medlem: mån maj 14, 2012 2:00 pm

Re: Elements blåa gummi UR LAGER överallt? :(

Inlägg av Solstickan »

Har faktiskt ingen aning, jag använde dock ett blått element med ca: 110m/s utan problem.
Oiric skrev:Salt på godis... Dumt. Som att ha bostongurka på pannkakorna ju.

Paxz
Inlägg: 439
Blev medlem: sön maj 06, 2012 2:09 pm

Re: Elements blåa gummi UR LAGER överallt? :(

Inlägg av Paxz »

Jag har fått hem olika material på både röda och blåa element gummin. Köpte ett helt gäng röda från taiwangun för bara någon månad sen och de var mer silikon än gummi. Har varit samma sak med de blå, lustigt nog så finns det samma produkt tillverkade i olika material...

De blåa ska vad jag fattat det som vara till högre trim än de röda, vilket det senaste köpet borde stärka. Men jag vet även att de röda jag köpt tidigare varit nästan stenhårda - precis som de blå jag haft hemma.

Jag säger go for it, de gör sitt jobb oavsett vad de egentligen är avsedda för.

Om du vågar så kan du köpa hem från Taiwangun om de fortfarande har i lager, senaste beställningen därifrån (med småskit som gummin, fjädrar osv.) kom hem på 2-3dar.
Who ever joins the game, must take the consequenses of the game.

Skriv svar