jag funderar inom en snar framtid att köpa mig en AK47 och har nog bestämt mig för en G&P tactical AK47
och eftersom jag har bara bra erfarenhet av G&P:s grejer så är ju valet av den ganska självklart men vill ändå ha eran åsikt om den
Den där verkar vara av TM-standard externt, vilket jag skulle avråda ifrån om du vill sätta på andra externa delar eller byta ut delar som inte är gearbox, hop och pipa.
Om du kan tänka dig att gå upp i prisklass med ca hundra dollar kan det vara värt att titta på LCT eller VFC, annars har du Dboys "Kalash" Full Steel för lite mindre, och mellanskillnaden kan läggas på en trevligare motor, pipa och hop.
И если в поход cтрана позовет
За край наш родной мы все пойдем в священный бой
Sledge, jag menar inte för att byta ut för att det är dåligt, utan för att man kanske vill ha icke-tacticooldelar på, eller RS delar eller annat. Det är inte en fråga om behov utan möjlighet. Plus att TM-konstruktionen som G&P använder inte är realistisk på samma sätt, men som sagt, om detta inte är ett problem eller önskvärt så kör.
Men som alltid med kalashnikovs; betala för extern kvalitet, inte intern.
И если в поход cтрана позовет
За край наш родной мы все пойдем в священный бой
då förstår jag
förresten är det nån som vet om sling fästet bak fungerar eller om de bara är fast i kroppen och inte går att använda alltså inte QD fästes grejen x)
I'm Hammer, Sledge Hammer. Hammer down and bring the PAIN!!
There are something on your face! *SMACK* IT WAS PAIN!!!!
VFC är snarare 200 mer dollar.. Sen ska du ha en buffertube osv till den.. Min VFC tacticoolbössa är uppe i över 700-800 dollar och då har inget gjorts internt..
LCT är lite billigare och lättare att få tag i med rails osv för en vettigare penning.
Kalash blir det aldrig mer för mej, jag kommer INTE överens med deras apelsinskalsfärg..