Som titeln lyder,
Jag undrar om det finns en M14 MCS AEG som kan köpas, dock har jag sett MCS chassis till WE M14 GBBR, men skulle dessa kunna gå på en "vanlig" M14??
Eftersom jag gillar M14 plattformen, men är ny på AS och där med vill jag helst ha en AEG så ställer jag dessa frågor till er som varit med längre...
Eller måste jag själv bygga en M14 MCS av delar som man själv får tillverka eller modda?
//R
M14 MCS AEG
-
M14 MCS AEG
*Two commandment, same Commandment : Your´s - Don't survive your principal, Their´s - First takeout the bodyguard!!
*Certified Medic and Tactical Instructor - BG Security Mobile Training Team
*Certified CPR Instructor (Child, Hospital, AED)
*Certified Medic and Tactical Instructor - BG Security Mobile Training Team
*Certified CPR Instructor (Child, Hospital, AED)
Re: M14 MCS AEG
Det närmaste jag kommer på är Kart MCR. Vet inte om den går att få tag i fortfarande.
<insert 'cool' one-liner here>
Re: M14 MCS AEG
Det går helt säkert, men har du oflyt så kräver det mycket moddande för att få det att fungera. Beror lite på hur händig du är, hur mycket jobb du vill lägga ner samt hur mycket tur du har 
Väldigt coolt kit, har inte sett det tidigare (även om jag personligen föredrar EBR:en).

Väldigt coolt kit, har inte sett det tidigare (även om jag personligen föredrar EBR:en).
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.