Sr25 frågor
Re: Sr25 frågor
Haha okej
har hört att Kina kopiorna ska ha någon pot metall, vad använder g&g?

Trodde g&g skulle välja bättre metall men men
en cm variant av sr25 skulle faktiskt vara nice

Kommer ju inte ha råd att köpa polarstar i år antagligen så borde jag köpa ett mosfet eller en ascu krets? Eller kommer jag förlora massor på detta vid försäljning av boxen?
Är det några speciella delar? Är det något som är standard v2?
Vilka delar tycker ni att jag ska uppgradera med när jag vill sälja boxen och uppgradera den så kostnadseffektivt som möjligt?
Hade tänkt en utgångshastighet på 130-140m/s, rhop och min madbull 6.02 509 pipa som jag redan har hemma
Är det några speciella delar? Är det något som är standard v2?
Vilka delar tycker ni att jag ska uppgradera med när jag vill sälja boxen och uppgradera den så kostnadseffektivt som möjligt?
Hade tänkt en utgångshastighet på 130-140m/s, rhop och min madbull 6.02 509 pipa som jag redan har hemma
Köp isf en P&J sr-25. Den är lite färdigpimpade av taiwangun.
Köp nån billigare mosfet från Gatee
Köp nån billigare mosfet från Gatee
Hur jobbigt är det sen att installera polarstar? Vad är absolut bästa sättet att semispärra? Ascu eller kommer det till 100% fungera att modda selector Platen?
Polarstar är skitlätt att få in, det är ett drop in kit. Förutsatt att det är rätt Nozzle, och att det är samma fästanordning på en SR-25 gearbox som på en V2.
Jag skulle modda selectorplaten eller så så byter du själva fire selector till en vanlig M4 selector. Det ska tydligen fungera på JG bössar, men inget jag har erfarenhet av.
Jag skulle modda selectorplaten eller så så byter du själva fire selector till en vanlig M4 selector. Det ska tydligen fungera på JG bössar, men inget jag har erfarenhet av.
Min Affärsredovisning
ADAM skrev:Den vill att du ska placera kablarna på varandra och sedan ropa "Fus doh dah". True story
Vad jag har läst så ska det krävas moddning för att få i polarstar i a&k sr25 iom att det är v2.5 box i dom. Frågan är ju hur jobbig den moddningen är, har läs att man måste ha distanser, vill helst ha så lite pill som möjligt därför kollar jag på g&g
Så länge du kan få nozzlen i samma höjd så spelar det ingen större roll om en original V2 nozzle är för kort, då det går att fixa en ny ganska lätt.
Och från bilderna jag kan se på internet så borde alla hål utom den som håller fast buffertuben vara i linje med varandra. Och då borde det bara vara att fixa en längre skruv för buffer tuben.
Men detta är bara mina teorier och ingen direkt fakta.
Fördelen med P&J/A&K är ju att dem är billigare än vad G&G är, och om jag inte misstar mig så har G&G egna magasin. (But don't quote me on that)
Och från bilderna jag kan se på internet så borde alla hål utom den som håller fast buffertuben vara i linje med varandra. Och då borde det bara vara att fixa en längre skruv för buffer tuben.
Men detta är bara mina teorier och ingen direkt fakta.
Fördelen med P&J/A&K är ju att dem är billigare än vad G&G är, och om jag inte misstar mig så har G&G egna magasin. (But don't quote me on that)
Min Affärsredovisning
ADAM skrev:Den vill att du ska placera kablarna på varandra och sedan ropa "Fus doh dah". True story
Det är skitlätt att stoppa in en polarstarbox i en sr25.
Som jag sagt tidigare så behövs 1 distans fram för hophuset, en gängad del baktill för att fästa kolven och slutligen en nozzel i speciallängd.
Kontakta bingo airsoft works så kommer du få allt du behöver.
Bara att skriva vilket märke du har så fixar Rudy det åt dig.
Som jag sagt tidigare så behövs 1 distans fram för hophuset, en gängad del baktill för att fästa kolven och slutligen en nozzel i speciallängd.
Kontakta bingo airsoft works så kommer du få allt du behöver.
Bara att skriva vilket märke du har så fixar Rudy det åt dig.