Jag respekterar din åsikt, men jag tycker inte att den ska ligga o skräpa på en hatthylla. Jag har alltid övervakning med myndiga när jag är ute och skjuter.zexz skrev:http://dx.com/p/tactical-20mm-aluminum- ... ack-136055
Gratis frakt, funkar skitbra, tar dock 2-3 veckor att få hem paketet i brevlådan, men med tanke på att det mer eller mindre är gratis så spelar det ingen roll.
Sen hoppas jag verkligen att du har åldern inne trots att din profil säger 16... Är du inte 18 ska jag vara en moralkärring och säga, ge vapnet till mamma och pappa som kan hiva in det garderoben och vänta 2 år tills du faktiskt får äga detta vapen.
Första gången någon klagar över detta i en tråd jag skapat här på forumet.
Som administrator på flera hemsidor och spelservrar på internet, och ordförande i en spelförening, så tycker jag det är fel att säga att jag inte skulle vara mogen nog att använda ett gevär som skjuter plastkulor, det finns saker som ni borde vara laaagom mer oroade för än att jag har en MP5:a, mer än så säger jag inte. Ifall ni klagar på att jag har ett plastgevär, så kan jag nog låta bli att berätta mer än det. Tyck vad ni vill.
Om detta får er att glömma bort det så kan jag säga såhär:
Jag tar tillbaka mitt på-pekande tidigare, vapnet är inte mitt utan är i min broders ägo, vilken jag får använda.
There. Den är inte "min" längre.

Sen så har du din åsikt, och jag har min, det enda jag vill få sagt är att det är dumt att vifta med sådana påståenden, trots att man kan göra sig illa med airsoft vapen, och andra, så är det någon majoriteten inte skulle göra. Självklart finns dessa lagar till i goda meningar, det finns idioter där ute som hade vanvårdat djur och andra med dessa gevär ifall dessa regler ej fanns till.
Men varför skulle det vara otillåtet när jag övervakas när jag använder den?
Lika mycket som jag får köra bil, så borde jag få skjuta med ett plastgevär under övervakning.
There, jag har sagt mitt och du får tycka vad du vill om det.