Hop up 'läpp' för stor
Re: Hop up 'läpp' för stor
Testa med nya pipan. Borde inte vara något problem med 0.25
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.
Satt i nya pipan nu, H-spacern var tvungen att slipas ner lite på sidorna för att passa i hålet. Men däremot så känner jag fortfarande samma problem när jag rullar ner den i pipan. Funderar på om det kanske är gummit som är för mjukt så att det inte trycks upp igen när man skruvar ner hopen.
Eftersom mitt original-gummi är hårdare och det fungerar så tänkte jag att det kanske var felet.
Inte kunnat testskjuta men det kändes genom att rulla kulan genom gummit att det var mycket motstånd och kanske fortfarande samma problem.
Eftersom mitt original-gummi är hårdare och det fungerar så tänkte jag att det kanske var felet.
Inte kunnat testskjuta men det kändes genom att rulla kulan genom gummit att det var mycket motstånd och kanske fortfarande samma problem.
Om gummit inte återvänder till original "ej nedtryckt läge" när du skruvar ner hoppen till noll, så är nubben för stor. Det gör att den kilas fast mellan pipan och gummit.
Ska inte bulan i gummit slipas bort om man ska använda en h spacer? Annars fyller den ju upp utrymmet / "dalen" i h spacern. Känns som att det motverkar syftet med att ha en h-spacer? Känns också troligt att h-spacern kanske trycker ner bulan på ett annat sätt än original, vilket kanske orsakar att den trycks ner för mycket?
Ska inte bulan i gummit slipas bort om man ska använda en h spacer? Annars fyller den ju upp utrymmet / "dalen" i h spacern. Känns som att det motverkar syftet med att ha en h-spacer? Känns också troligt att h-spacern kanske trycker ner bulan på ett annat sätt än original, vilket kanske orsakar att den trycks ner för mycket?
DownOne Backstage Crew
Instagram: https://instagram.com/down_bsc/
Instagram: https://instagram.com/down_bsc/
Slipade kanterna på spacern och den kunde då återvända till tidigare läge
Ja det tänkte jag med, men jag använder den som vanligt då den är väldigt liten och tunn.
Annars kanske den är gjord för R-hop
Ja det tänkte jag med, men jag använder den som vanligt då den är väldigt liten och tunn.
Annars kanske den är gjord för R-hop
Du behöver inte slipa på bulan bara för att du kör en h-spacer. Skillnaden blir att den blir mjukare i mitten och hårdare i kanterna vilket brukar ge en mer konsekvent kulbana. Det låter fortfarande jättekonstigt, kan det vara så att du har fått ett måndagsexemplar på ditt gummi?
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.
Ja det vekar som det, Madbulls första måndagsexemplar förmodligen...
Samma problem i min specna arms.
Tog original nubben då funka det..

Tog original nubben då funka det..

Kompensera kroppsvikt med eldkraft torde vara praxis.....
Köp annars en H-spacer från stjärnan, väldigt billig och du får två så det gör inget om du fuckar upp första. Jag var tvungen att slipa min H-spacer för att den skulle kunna gå upp och ner lätt i Spacer-hålet