Halloj.
Fick hem ett guarder hop-up gummi idag som jag satte in i bössan och provsköt men det funkade inte alls utan gick sönder (wtf?)
Så nu undrar jag vilket hop-up gummi som går bäst ihop med en CM.048M? Kan jag ha gjort något tokigt när jag satte i gummit eller har detta hänt andra?
Edit: När jag test-sköt bössan så åker kulorna väldigt högt och det spelar ingen roll hur mycket jag pillar på hop-upen. Nån som vet vad detta kan bero på?
Hop-up gummi till CM.048M
Hop-up gummi till CM.048M
Senast redigerad av 1 Fabbriank, redigerad totalt 0 gånger.
Re: Hop-up gummi till CM.048M
Tjo.
Jag tror nog bara att du har satt gummit lite snett, kolla alltid så att den skåran i gummit är i skåran som sitter på pipan eller hur man ska säga det, kan också bero på vad du använder för kulor.
För mig har Guarders genomskinliga gummi alltid funkat bra i mina bössor, nästan aldrig varit något problem!
Annars ska Elements röda gummi vara bra, det gamla iaf, vet inte så mycket om de nya..
Jag tror nog bara att du har satt gummit lite snett, kolla alltid så att den skåran i gummit är i skåran som sitter på pipan eller hur man ska säga det, kan också bero på vad du använder för kulor.
För mig har Guarders genomskinliga gummi alltid funkat bra i mina bössor, nästan aldrig varit något problem!
Annars ska Elements röda gummi vara bra, det gamla iaf, vet inte så mycket om de nya..
Re: Hop-up gummi till CM.048M
Okej, ska testa med elements och se om det blir nån skillnad