G&G Colt M4A1 (DPMS GR16 Carbine)
-
God eftermiddag.
Jag skulle vilja veta om det finns några som kan rekommendera denna bössa G&G Colt M4A1 (DPMS GR16 Carbine). Jag har läst all information om vapnet och det låter riktigt bra, då de även inkluderar precisionspipa i vapnet. Priset ligger på 2899kr på cyberphoto>cybairgun och låter som ett rimligt pris. Det enda jag söker är väl helt enkelt ett enkelt: "Ja, köp den." svar.
Önskar er en fortsatt trevlig dag.
Jag skulle vilja veta om det finns några som kan rekommendera denna bössa G&G Colt M4A1 (DPMS GR16 Carbine). Jag har läst all information om vapnet och det låter riktigt bra, då de även inkluderar precisionspipa i vapnet. Priset ligger på 2899kr på cyberphoto>cybairgun och låter som ett rimligt pris. Det enda jag söker är väl helt enkelt ett enkelt: "Ja, köp den." svar.
Önskar er en fortsatt trevlig dag.
-
Re: G&G Colt M4A1 (DPMS GR16 Carbine)
Jag skulle ju aldrig köpa en Combat Machine. kolla på http://www.taiwangun.com om du hittar nån m4 istället.
Seid ihr das Essen? Nein, wir sind der Jäger!
Ja, köp...
Men, det är en blowback bössa, så du har fler rörliga delar som potentiellt orsakar problem i framtiden. Dock är detta helt ok så länge du är medveten om att ingen airsoftbössa kommer hålla i evighet
Finns en bunt med reviews på youtube om du orkar surfa lite där du kan få hjälp med att bilda dig en uppfattning.
Och som Twinkle påpekar finns det avsevärt mycket billigare alternativ som fungerar utmärkt om du kikar runt lite.
Edit: Twink, det är ingen Combat Machine, den ska vara full metall så vitt jag förstår.
Men, det är en blowback bössa, så du har fler rörliga delar som potentiellt orsakar problem i framtiden. Dock är detta helt ok så länge du är medveten om att ingen airsoftbössa kommer hålla i evighet

Och som Twinkle påpekar finns det avsevärt mycket billigare alternativ som fungerar utmärkt om du kikar runt lite.
Edit: Twink, det är ingen Combat Machine, den ska vara full metall så vitt jag förstår.
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.
-
Det är just det jag tycker om med den. Det mesta ska vara i metall förutom kolven och det främre handtaget som ska vara i stark nylonfiberkomposit (om det nu räknas till plastdetaljerna) såsom den riktiga M4A1:an är om jag inte har fel.. Den ser cool ut och allt går ändå sönder någon gång så för mig så spelar det ingen roll. Om den går sönder så ser den ju fortfarande fin ut på väggen eller andra ställen där den kan få plats. Om ni har några synpunkter på det så är det bara att slänga in dem här 

Om den går sönder så shoppar du en ny del och monterar så kan du fortsätta kasta plast 
Ps. Pistolhandtaget är i nylonfiber med, men så är det på samtliga M4or.

Ps. Pistolhandtaget är i nylonfiber med, men så är det på samtliga M4or.
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.
-
Låter gott!
Har bara planerat att köpa denna och sen är det nog inga fler airsoftvapen som kommer att inhandlas. Och ja, som du säger så är det ju bara att köpa reservdelar om de andra pajar
Har bara planerat att köpa denna och sen är det nog inga fler airsoftvapen som kommer att inhandlas. Och ja, som du säger så är det ju bara att köpa reservdelar om de andra pajar

Hmm... Risken är väl att du precis som många andra här inser att byggande av vapen är lätt beroendeframkallande, så när man plöjt ner en halv förmögenhet i sin första bössa så börjar man snegla på andra som också kunde vara trevliga att äga 
Jag är personligen uppe i fyra AEGer samt en pistol nu, lurar för tillfället på ytterligare en eller två AEG samt en till pistol

Jag är personligen uppe i fyra AEGer samt en pistol nu, lurar för tillfället på ytterligare en eller två AEG samt en till pistol

-
Haha, jag har märkt det.
Det blir väl min första AEG om man inte räknar med Mac10.
Jag får väl helt enkelt se vad som händer i framtiden. Kul är det i alla fall.
Det blir väl min första AEG om man inte räknar med Mac10.
Jag får väl helt enkelt se vad som händer i framtiden. Kul är det i alla fall.
-
CM Står ju för Combat Machineohman skrev:Edit: Twink, det är ingen Combat Machine, den ska vara full metall så vitt jag förstår.
Seid ihr das Essen? Nein, wir sind der Jäger!
Var står det CM?