Jag köpte en G&P M4 och gearboxen verkar ha en poltergeist så jag tänkte köpa en ny (enkla vägen, förlåt).
Jag har ingen som helst aning om vad som är bra och dåligt så alla tips mottaget tacksamt.
Jag är ute efter något som håller för 11v batterier, om det finns färdiga lådor som är bra för sånt.
Tack på förhand!
Köpa komplett gearbox.
Re: Köpa komplett gearbox.
Hej, det finns nog inte någon speciell gearbox som "håller" för 11.1v LiPo, det du är ute efter i det fallet är en mosfet för att minimera mängden ström du skickar genom din trigger assembly.
Däremot finns det gearboxar som är gjorda för olika hårda fjädrar, t ex. kan du leta upp en M150 gearbox vilken då ska hålla för att köra en M150 fjäder i, dessa kostar dock en rejäl slant har jag märkt
Om din M4 är ny så borde du kunna reklamera den och få en ny gearbox monterad och klar, om den är köpt begagnad så är det nog väldigt mycket upp till dig själv hur mycket du vill lägga ut, jag kan slå ett slag för SRCs gen III gearboxar, bra kvalitet till ett överkomligt pris.
Däremot finns det gearboxar som är gjorda för olika hårda fjädrar, t ex. kan du leta upp en M150 gearbox vilken då ska hålla för att köra en M150 fjäder i, dessa kostar dock en rejäl slant har jag märkt

Om din M4 är ny så borde du kunna reklamera den och få en ny gearbox monterad och klar, om den är köpt begagnad så är det nog väldigt mycket upp till dig själv hur mycket du vill lägga ut, jag kan slå ett slag för SRCs gen III gearboxar, bra kvalitet till ett överkomligt pris.
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.
Den är ny men har legat oanvänd i ett och ett halvt år så det är nog kört med garantier. Den är även köpt ifrån asien.
Tack för input!
Tack för input!
LIFTER
Försök få tag på en JG "HK416" gearbox med mosfet.
Mycket lipo 11.1v vänlig med runt 130m/s
Mycket lipo 11.1v vänlig med runt 130m/s
Dear Ichor, please eat Justin Bieber.
I come from a rural area and i behave as such.
Follow @ http://instagram.com/danieldisowned
I come from a rural area and i behave as such.
Follow @ http://instagram.com/danieldisowned