någon som vet hur detta vapen är?

Allmänt om airsoftvapen och det som hör därtill. Frågor om eldrivna vapen hör hemma direkt i roten. För andra vapentyper finns särskilda delar.
yeinzy

någon som vet hur detta vapen är?

Inlägg av yeinzy »

hade tänkt att köpa en d-boys för ett bra pris, http://shop.ehobbyasia.com/d-boys-m4-cq ... 3981m.html
någon som vet hur detta vapen är? kvaliten? kvaliten på dboys? tacksam för svar :)

MakingPeopleCrazy

Re: någon som vet hur detta vapen är?

Inlägg av MakingPeopleCrazy »

Personligen så finner jag att Dboys är av bra kvalité för att vara kinaklon, om sanningen ska fram så har de flesta vapen jag har ägt antingen varit av Dboys eller Cyma. Har varit helt nöjd hittils :)
Har också en bra tyngd.
Är ofta på forumet så svarar snabbt på PM!

Affärsredovisningar

yeinzy

Inlägg av yeinzy »

okej! tackar för svaret! :)

thefripp

Inlägg av thefripp »

Har ägt en sådan, Jag blev ganska besviken på den med tanke på den bara höll i 6 månader ca 9 spel. Så det är lite 50/50 när man köper en kinaklon
Må Gud Vara Dig Nådig
För Jag Kommer Inte Vara Det

Medlem i ST-36 samt medarrangör av HaM-Spelen (bilbomber har blivit min nya hobby :P )

Snöhäst

Inlägg av Snöhäst »

@thefripp
Utveckla gärna svaret :) Ingen förutom du vet vad du menar med att "den bara höll i 6 månader"
Rasade gearboxen? Knäcktes vapnet? Trillade ris pinnen av? Tappade du den från 5m?

Själv har jag aldrig ägt en dboys, men har läst mycke bra om de. Speciellt deras full steel aks, mums.
De svider när jag kissar.

thefripp

Inlägg av thefripp »

Sorry, Man kan säga att boxen rasade. Bössan hade kulagerade bussningar som inte klarade trycket från batteriet som följde med bössan. Och batteriet var ett helt vanligt 9,6V Nimh batteri.
Må Gud Vara Dig Nådig
För Jag Kommer Inte Vara Det

Medlem i ST-36 samt medarrangör av HaM-Spelen (bilbomber har blivit min nya hobby :P )

Skriv svar