Tjena!
Köpte nyligen en G&G GR16 (pipa + gasblock gjuten i ett stycke, ej blowback version, "vanlig" handguard (inte rails)), och tänkte idag peta på en ny pipa och en Madbull Spike BAR 12inch, men märkte snabbt att, det går inte. Är det så att GR16 bara är ett helt efterblivet vapen som inte går att uppgradera, för det finns inte kompatibla third party delar, eller är det jag som gör några hemska fel här?
Mvh
Haineko
G&G GR16: Kompatibilitetsproblem
G&G GR16: Kompatibilitetsproblem
ALLMÄNT ANTI ALLT AUTO ÖVER 130 M/S
FEAR, A07 'Viking'
FEAR, A07 'Viking'
Re: G&G GR16: Kompatibilitetsproblem
Svårt att säga eftersom du inte gett mer information än "det går inte".
Vart någonstans stöter du på problem?
Enda jag kan tänka på är att du inte får av deltaringen, men du får ge mer information för att vi ska kunna hjälpa dig...
EDIT: http://www.youtube.com/watch?v=XBcCqhT4GSQ
Vart någonstans stöter du på problem?
Enda jag kan tänka på är att du inte får av deltaringen, men du får ge mer information för att vi ska kunna hjälpa dig...
EDIT: http://www.youtube.com/watch?v=XBcCqhT4GSQ
Ursäkta, bara så sjukt frustrerad.
Jag får av handguarden (gamla A1 modellen plasthandguard a la M16, ni fattar), får av pipan, får av Deltaringen + den konstiga "kuggen", men där stöter jag på problem.
Delen "under" deltaringen, alltså där pipan går in i uppern, så finns det inga gängor för att fästa Spike railen, och samt att det sitter en ful jävla grå metallklump mer lite gäng på där pipan sitter, som omöjliggör monteringen av min nya pipa..
Vet inte hur annars jag ska förklara :/
Se videon, den där gråa, fula metalöbiten, den menar jag.
EDIT:
Hmm, ska ta mig en ny tur med bössan efter att jag käkat och är lite lugnare... 3k i sjön är inte kul så, heh..
Jag får av handguarden (gamla A1 modellen plasthandguard a la M16, ni fattar), får av pipan, får av Deltaringen + den konstiga "kuggen", men där stöter jag på problem.
Delen "under" deltaringen, alltså där pipan går in i uppern, så finns det inga gängor för att fästa Spike railen, och samt att det sitter en ful jävla grå metallklump mer lite gäng på där pipan sitter, som omöjliggör monteringen av min nya pipa..
Vet inte hur annars jag ska förklara :/
Se videon, den där gråa, fula metalöbiten, den menar jag.
EDIT:
Hmm, ska ta mig en ny tur med bössan efter att jag käkat och är lite lugnare... 3k i sjön är inte kul så, heh..
FEAR, A07 'Viking'
FEAR, A07 'Viking'
Har samma bössa, och jag har fått på freefloat rail och ny pipa, kan du ta bilder på ditt problem?
Fick det att funka.
Var tvungen att ta till polygrip för att få bort saken på gängen där barrelnutten ska sitta för free floaten.
Var tvungen att ta till polygrip för att få bort saken på gängen där barrelnutten ska sitta för free floaten.
FEAR, A07 'Viking'
FEAR, A07 'Viking'