Magpul Swift Pressure Rail Panel...

Allmänt om airsoftvapen och det som hör därtill. Frågor om eldrivna vapen hör hemma direkt i roten. För andra vapentyper finns särskilda delar.
MaYAte

Magpul Swift Pressure Rail Panel...

Inlägg av MaYAte »

Jag e på jakt efter en sådan här: Länk
den verkar vara slut överallt...nån som vet vart man kan hitta en sådan eller likadan av annat märke i samma prisklass...?

Om nån vet nått så blir jag glad...

piZ...

Gwlyddyn

Re: Magpul Swift Pressure Rail Panel...

Inlägg av Gwlyddyn »

Striker har Elements fulkopia.

MaYAte

Inlägg av MaYAte »

Gwlyddyn: om det är denna du menar: Länk så fattar jag inte hur man fäster den på
ett vanligt ris/ras...? hittade manual till orginalet och verkar som om den e gjord för deras egna handguard: Länk

den jag länkade har ju ris/ras spår på baksidan så du bara slidar på den typ...det verkar inte denna ha...?

Gwlyddyn

Inlägg av Gwlyddyn »

Fel av mig där.

Det är mycket riktigt för MOE-handguard.

grimm

Inlägg av grimm »

Jag har elements kopia för räls, tycker den är värdelös. Kan vara för att ingen av mina pressure switchar ser likadana ut, men ingen av dem satt bra i den där grejjen. vissa trillade tom ut ur den. Nåt att ha i åtanke innan man köper nåt sånt där kanske?

MaYAte

Inlägg av MaYAte »

Grimm: Tackar för infon...jag tänkte att jag ska försöka plocka isär 2 pressure pads för att sedan göra en pad med 2 knappar i en...
om inte padden passar så bra i den så limmar jag fast den...Så jag kommer inte hålla på att byta pad i själva panelen...

vart köpte du den...jag har letat som ett svin...har hittat den på nån mystisk http://www.tsunamiprecision.com/swift-p ... irsoftsida men vet inte
nått om den sidan och om dom e seriösa eller så...iof så e de bara 34usd med frakt så de e ju inte en jätteförlust om de skulle
bli nå problem men...

Nån som köpt från Tsunamiprcision.com förut...?

grimm

Inlägg av grimm »

Det minns jag tyvärr inte, men antingen KHmountain.com eller WGC. Har inte beställt någonting nån annanstans på länge.

Edit: Jag kollade min orderhistorik, det var på WGC, mindes fel och den ser inte exakt likadan ut som den du visade.. http://www.wgcshop.com/wgc2008/main/pro ... -OT0807-BK Den låser dessutom fast lite dåligt på åtminstone LCT's kopia av ultimak lower rails

Skriv svar