Jag sitter med en Dboys AK74m som dubbelmatar och krossar kulor. Det är ungefär varannan kula som dubbelmatar (trippelmatar ibland) och kanske var 10:e kula är krossad. Jag tycker det är väldigt intressant att meka och har skruvat isär bössan, gearboxen och pillat med hop up:en några gånger. Dubbelmatningen började då jag bytte från orginal-gummit till ett rött madbull. Då började bössan som sagt dubbelmata så jag bytte tillbaka till originalgummit. Sen dess har jag skruvat isär bössan flera gånger för att försöka lösa problemet (under ett halvt års tid ungefär. Jag har försökt googla problemet hur mycket som helst och pillat till förbannelse

Hop up-huset har jag också bytt då originalet sprack ( det var i genomskinlig plast). Nu sitter ett metallhus där istället som jag fick av en kompis. Har ingen aning om vad det kan vara för märke på det. Kan också tillägga att jag använder en H-hopup nub som jag köpte tillsammans med madbullgummit.
Kan nån hjälpa mig att klura ut vad det kan vara för fel på bössan? Det är kul att skruva och ha sig men jag vill ju gärna att man skall kunna kriga med AK:n också

Tack på förhand!