Är det här en bra sling?

Allmänt om airsoftvapen och det som hör därtill. Frågor om eldrivna vapen hör hemma direkt i roten. För andra vapentyper finns särskilda delar.
Whopper

Är det här en bra sling?

Inlägg av Whopper »

Edit* chansar på den, verkar vara enda som kan passa på UMP.

Måste ha en sling till min UMP nu, frankensling i all ära men nu vill jag ha en som jag kan lita på. Verkar inte finnas mycket som passar på UMP dock :/

Lite sent för att ringa och fråga butiken :P är den här nåt att ha. Letar efter en 1point, skulle vara nice med quick release men inget måste.
https://www.airsoftbutiken.se/product.h ... gory_id=88

Här syns fästena på UMP, den straxt ovanför magasinet.
Bild

Lazt

Re: Är det här en bra sling?

Inlägg av Lazt »

Länken funkar inte, men jag kollade lite på de som finns inne, har både 1punkts och 2punkts beroende på spel men jag tycker 2punkts är mycket bättre, för det går att låsa krokarna i varandra och vips så har men 1punkts men med möjlighet att haka loss en krok och sätta fast fram på vapnet om man vill slänga det på ryggen en längre stund.
-----------------------Sjukt mycket HPA-bössor och PTWer.-----------------------------------------

bobo

Inlägg av bobo »

har testat enpunkt sling å den sitter väl bra, men den är inte så mångsidig. men nu efter att ha använt magpul ms2 slingen så kan jag bara säga, att jag nästan är kär :-P :-D
den sitter så sjukt bra å få kunna göra den till 2 punktssling när man ska förflytta sig längre sträckor så kan de vara skönt att att den inte sitter så tajt :-)

Whopper

Inlägg av Whopper »

Aj då :S aja den är beställd och kostar ju under 100lappen så får yttra mig om hur den är och köpa en annan senare :) är lite akut just nu, sen kan jag nog sy något eget i värsta fall av delarna från den jag beställde :D

Skriv svar