laga vapen i Götetbor/Borås/Kungsbacka området
Re: laga vapen i Götetbor/Borås/Kungsbacka området
allt e ju helt i gearboxen när jag trycker på avtryckan så låter han lite sen klickar han bara:S batteriet e full laddat och om jag tar ut motor så snurrar den som fan så logiskt sett så är det nått i gearboxen 

Aldrig hata bara Älska
Testat att byta plats på sladdarna på motorn? Motorn snurrar åt fel håll om du satt sladdarna fel och då låser sig boxen.
Lgt. Skalptagare
Inne på samma linje som kimjoh, det låter som du satt kablarna på fel stift på motorn. Byt plats på dem och prova igen.
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.
Tyvärr är de inte så enkelt men de e precis som om motorn går åt fel håll men jag har testat att vända på kablarna men händer lika mycket på båda sätten
Aldrig hata bara Älska
Låter som du måste öppna boxen och kolla igen.
Har du "tur" så har du gjort samma som jag gjorde en gång, lämnat en skruv eller nåt annat som kilat fast sig mellan kuggarna.
Har du "tur" så har du gjort samma som jag gjorde en gång, lämnat en skruv eller nåt annat som kilat fast sig mellan kuggarna.
<insert 'cool' one-liner here>
Jag har varit ute för att pistongen lyckats vrida sig när jag satt ihop boxhalvorna. Givetvis med resultatet att det blev en herrejösseslåsning i boxen.
Brukar efter denna lilla fadäs kontrollera så pistongen löper som den ska genom att trycka in en skruvmejsel genom nozzeln och känna att pistongen löper lätt och fint hela vägen.
Kan vara värt att börja med.
//Droopfy
Brukar efter denna lilla fadäs kontrollera så pistongen löper som den ska genom att trycka in en skruvmejsel genom nozzeln och känna att pistongen löper lätt och fint hela vägen.
Kan vara värt att börja med.
//Droopfy
Mina Affärsredovisningar: http://airsoftsverige.com/forum/viewtop ... 121&t=2137
Rich Hall: "-I loved the boy scouts, we went to Vietnam"
Rich Hall: "-I loved the boy scouts, we went to Vietnam"
Det var precis som Droopy sa pistongen hade vridit sig när jag satte ihop den:-( får tacka så mycket för all hjälp framför allt till furian här på forumet som tog sig tid och satte sig ner med mig och gick igenom hela gear boxen samt hittade ett nytt fel på den
Aldrig hata bara Älska