G36 carry handle på m4
Re: G36 carry handle på m4
typ fast det carry handle som har inbyggt sikte
Heh, det kommer se helt galet ut, men go for it!
Skicka gärna upp en bild med när du är klar
Det lättaste är antagligen att försöka modda till infästningen av själva handtaget så att du får på det på ett rail. Var försiktig när du moddar den bakre delen av handtaget dock då du inte har jättemycket gods till godo, men det ser ut som om du borde kunna använda standardfästena för att fästa med om du bara slipar upp den tillräckligt mycket så du kan få på den på ett ordinarie rail.
Skicka gärna upp en bild med när du är klar

Det lättaste är antagligen att försöka modda till infästningen av själva handtaget så att du får på det på ett rail. Var försiktig när du moddar den bakre delen av handtaget dock då du inte har jättemycket gods till godo, men det ser ut som om du borde kunna använda standardfästena för att fästa med om du bara slipar upp den tillräckligt mycket så du kan få på den på ett ordinarie rail.
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.
Min tanke är att skaffa Weaver to dovetail rail adapter(20mm till 11mm) då blir det inte lika mycket slipande och moddande iaf i teorin