Tjenare. Jag söker ett hpa drop in kit till min m249. Jag vet att de finns på marknaden men jag har inte hittat en som kan passa min G&P. Någon som kan sprida lite ljus?
//G
Drop in kit.
Drop in kit.
"Use something that you know the distance of, compare how many of them would make up the unknown distance and multiply. Do *not* use your dicks, an inch and a half into six-hundred yards: I can't count that high! "
Re: Drop in kit.
möjligtvis polarstar? fast du är säkert ute efter Den Feta Rekylen och då är det bortkastat 
det är ändå så dyrt med HPA så köp en a&k 249 och ett daytonakit!

det är ändå så dyrt med HPA så köp en a&k 249 och ett daytonakit!

-----------------------Sjukt mycket HPA-bössor och PTWer.-----------------------------------------
true, kanske är billigare men jag avskyr A&K's kropp, tycker inte att den är lika krispig som G&P's 

"Use something that you know the distance of, compare how many of them would make up the unknown distance and multiply. Do *not* use your dicks, an inch and a half into six-hundred yards: I can't count that high! "
Så sant så, men det kommer du glömma efter första skottet! 

-----------------------Sjukt mycket HPA-bössor och PTWer.-----------------------------------------
Ingen som vet mer? någon som har ett drop in kit till A&K, man kan kanske modda in de i en G&P
Jag har två, de är ganska identiska med orginalgearboxen i mått, så väldigt långt ifrån g&ps v2a.
Ska du ha till din G&P så är det polarstar som gäller. Ingen rekyl dock.
Madbull har iofs en variant med blowback. kolla upp det!
Madbull har iofs en variant med blowback. kolla upp det!
Till ett Daytona kit (säljs de fortfarande?) behöver du avfyrningsmekanismen från en A&K / CA.
Även så skiljer sig gearboxarna rejält i mått och infästningar osv.
Jag har själv inte testat min Daytona box än men monteringen kräver nästan en a&k / ca för där är så mycket delar som behöver bytas.
G&Ps ytterpipa skulle behövt svarvas ner och byggas om så mycket att jag tror det är billigare att bara köpa en ny bössa.
Även så skiljer sig gearboxarna rejält i mått och infästningar osv.
Jag har själv inte testat min Daytona box än men monteringen kräver nästan en a&k / ca för där är så mycket delar som behöver bytas.
G&Ps ytterpipa skulle behövt svarvas ner och byggas om så mycket att jag tror det är billigare att bara köpa en ny bössa.
Då blir de till att sälja g&p'n och fixa en trött a&k
tack för hjälpen
-