Magpul PTS Masada - Obefintlig Hopup.

Allmänt om airsoftvapen och det som hör därtill. Frågor om eldrivna vapen hör hemma direkt i roten. För andra vapentyper finns särskilda delar.
Gwlyddyn

Magpul PTS Masada - Obefintlig Hopup.

Inlägg av Gwlyddyn »

Har skaffat mig en PTS Masada och är på det hela taget mycket nöd. Det är bara ett litet smolk i bägaren och det är att jag inte får hopupen att ta. Kör med 0,28 och kulorna dyker efter 25 meter. Har lyckats läsa mig till att det är ett standardfel på PTS Masadan och att det ska finnas en "fix" men inte vad den fixen exakt går ut på.

Fått erbjudande av Agressor Studios att få det fixat men det är enklare att ordna det i hemmets lugna vrå.

Någon som vet?
Senast redigerad av 1 Gwlyddyn, redigerad totalt 0 gånger.

Pitbull

Re: Magpul PTS Masada - Obefintlig Hopup.

Inlägg av Pitbull »

Hur får man kontakt med dem ?
Har nästan samma fel
Har beställt en original magpul hop på ehobby och en från Wii-tech men är det något man kan få fixat kostnadsfritt ?

Orpon

Inlägg av Orpon »

Antingen kan du kontakta dem här:
http://www.facebook.com/AggressorStudio

Eller PM:a Seamaster här på forumet.

De är grymma att ha att göra med.

/o

Welle

Inlägg av Welle »

Lösningen är att ta ut spacern och sätta in en avklippt kabelbit in i ena hålet av spacern.
Lite finare, lite bättre

D0minus

Inlägg av D0minus »

Självklart så finns det säker fler duktiga mekaniker där ute som kan säkert ta på sig jobbet dock så är
Aggressor Studio den mest kompetenta och med flest kompletta uppgraderingspacket till Masada! Vi lämnar en 3 månaders garanti vid totalt uppgradering!

Aggressor D0minus

Gwlyddyn

Inlägg av Gwlyddyn »

Welle skrev:Lösningen är att ta ut spacern och sätta in en avklippt kabelbit in i ena hålet av spacern.
Gott. Tack för informationen.

Skriv svar