Gearbox Ver. 2 Motor
Gearbox Ver. 2 Motor
Jag ska köpa en motor och undrar vilken som är den bästa?
Re: Gearbox Ver. 2 Motor
vad ska du ha den till?
Dom här skyddsglajorna pallar en hagelsvärm på nära håll.
- Coolt, resten av ansiktet då?
- Coolt, resten av ansiktet då?
Okej kom på att jag va väldigt korkad i min formulering...
Iaf jag tänkte jag skulle ha en som skulle kunna ge bössan en ganska hög ROF (kommer köra med 100 -110m/s) och förstås tips på vad för slitage delar jag kommer behöva byta då garanterat en högre ROF kommer slakt original gearsen.
Mitt batteri är ett lipo 7,4V

Iaf jag tänkte jag skulle ha en som skulle kunna ge bössan en ganska hög ROF (kommer köra med 100 -110m/s) och förstås tips på vad för slitage delar jag kommer behöva byta då garanterat en högre ROF kommer slakt original gearsen.
Mitt batteri är ett lipo 7,4V
Vad är det för bössa du har?
Vill du bara ha högre ROF så kan du köpa en 11 v lipo och stoppa i bössan så kommer du få högre ROF.
Vill du bara ha högre ROF så kan du köpa en 11 v lipo och stoppa i bössan så kommer du få högre ROF.
ICS M4 USER
Bra skit, har en i min G3 och den roffar något gud så in i h-vete med 11,1v, mosfet och M120-fjäder, så pass att folk tittar lite oroat och förskräckt mot en när man skjuter
$24,50 inklusive frakt hem till Sverige, dvs typ som en pizza med läsk och två dosor snus. Och den orkar dra riktigt tungt dessutom.
http://www.ebairsoft.com/high-tech-tubr ... -3535.html
Edit: Dock är den jag länkade till AK, dvs V3-box, såg jag nu.

$24,50 inklusive frakt hem till Sverige, dvs typ som en pizza med läsk och två dosor snus. Och den orkar dra riktigt tungt dessutom.
http://www.ebairsoft.com/high-tech-tubr ... -3535.html
Edit: Dock är den jag länkade till AK, dvs V3-box, såg jag nu.
Extremt inaktiv inom airsoft och Airsoftsverige nu för tiden...
Yes, I'm goin' to hell. But fuck it, it's gonna be warm and I'm gonna know people there.
Yes, I'm goin' to hell. But fuck it, it's gonna be warm and I'm gonna know people there.