Hejsan, jag har spelat airsoft i ungefär 3 år av och på! Och nästa år har jag planer att åka och spela på Berget. Men, det jag har i tankarna är vilket vapen man borde köpa för att kunna panga ganska långt!
Jag funderade ett tag på något slags maskingevär men med tanke på att jag bara är 171 cm lång så kanske det inte är världens bästa idé?
Jag är en sopa för AK typer av vapen och i största allmänhet det mesta som inte är en amerikanski pangare.
Om du läser det här släng gärna en kommentar om vilket vapen/tillverkare du rekomenderar!
Tack på förhand!
-Jonas
Tips på vapen!
Re: Tips på vapen!
Du vill ha avstånd och precision om jag förstår dej rätt.
Min rekomendation är att köpa den bössa du är sugen på och använda vintern till att öppna och lära dej meka.
Genom att täta bössan samt sätta en press pipa så kommer bössan gå bättre än standard.
Gå även över gearboxen och chimsa alla kugg samt fetta på rätt sätt.
Steget efter det är att kolla om hoppen duger.
Men det absolut första du gör med en ny bössa är chrona och skjuta för att se hur bra kulorna flyger.
Sen självklart läsa allt du kommer över om hur man uppgraderar bössan..
Min rekomendation är att köpa den bössa du är sugen på och använda vintern till att öppna och lära dej meka.
Genom att täta bössan samt sätta en press pipa så kommer bössan gå bättre än standard.
Gå även över gearboxen och chimsa alla kugg samt fetta på rätt sätt.
Steget efter det är att kolla om hoppen duger.
Men det absolut första du gör med en ny bössa är chrona och skjuta för att se hur bra kulorna flyger.
Sen självklart läsa allt du kommer över om hur man uppgraderar bössan..
Re: Tips på vapen!
Jag håller med Image, köp en bössa du gillar utseendet på och är bekväm att spela med. Läs sedan denna: http://www.airsoftsniperforum.com/43-lo ... r-aeg.html
Därefter börjar du mecka
Skickat från mobilen, tar inget ansvar för auto-correct...
Därefter börjar du mecka

Skickat från mobilen, tar inget ansvar för auto-correct...
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.