Scar

Allmänt om airsoftvapen och det som hör därtill. Frågor om eldrivna vapen hör hemma direkt i roten. För andra vapentyper finns särskilda delar.
majskolv

Scar

Inlägg av majskolv »

Hej!
Jag är ute efter att skaffa antingen en Scar L eller H aeg, dock för max 2500kr jag har sett att man kan skaffa WE Scars för runt 220$ på tex WGC Shop men då tillkommer ju priset för frakten, finns dom någon annan stans närmare för samma pris eller behöver jag köpa Dboys scar från tex taiwangun?
Tack på förhand!

ohman

Re: Scar

Inlägg av ohman »

Och förutom frakten så tillkommer också tull och moms för att det är utanför EU...

Taiwangun eller Gunfire är nog mest prisvärt (båda inom EU) för en Dboys Scar. Sen kan du nog säkert hitta en inom Sverige också, men du får bläddra igenom hemsidorna på egen hand för att hitta någon som har den i lager :)
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.

majskolv

Inlägg av majskolv »

Okej tack för svaret, jag har tur och blev kontaktad utav en kille här på forumet som säljer en we scar h begagnat till mig för 2000kr.
Mvh

ohman

Inlägg av ohman »

Bortsett från att de har konstiga magasin så verkar de helt ok.
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.

majskolv

Inlägg av majskolv »

haha ja magasinen har jag läst om tror du tm magasinen skulle kunna fungera, då de verkar ha samma plats för att kulorna ska komma upp?

ohman

Inlägg av ohman »

Ingen aning tyvärr.

ohman

Inlägg av ohman »

Du behöver insatser från vanliga m4 mag som du kan sätta i skal för Scar/sr25 tror jag.

Skriv svar