5ku triple tap muzzle brake QD suppressor?

Allmänt om airsoftvapen och det som hör därtill. Frågor om eldrivna vapen hör hemma direkt i roten. För andra vapentyper finns särskilda delar.
Stag

5ku triple tap muzzle brake QD suppressor?

Inlägg av Stag »

Kort fråga.

Har en 5ku triple tap. Passar QD suppressor på denna? Isånafall vilka? Har försökt söka, men det framgår inte riktigt.

Den ser ut att ha samma dimension som en vanlig QD kompatibel m4 muzzle, men vill veta säkert innan jag köper hem något.

Detta är alltså en Triple Tap.
Bild
Even if it's made by LBT and you got one in AOR2, a fanny pack is still a fanny pack. Now save yourself the embarrassment of a swirly and paypal me your lunch money.

Stag

Re: 5ku triple tap muzzle brake QD suppressor?

Inlägg av Stag »

Bumpar denna då jag ännu inte hittat något svar. La också till en bild för de som inte vet vad jag virrar om!
Even if it's made by LBT and you got one in AOR2, a fanny pack is still a fanny pack. Now save yourself the embarrassment of a swirly and paypal me your lunch money.

kreator

Inlägg av kreator »

Jag har en på ingående under veckan, är inte säker om det är en 5KU ännu dock (rebrand).

Hojtar till när jag testat min 5KU Kacdämpare på den iaf.
Dear Ichor, please eat Justin Bieber.
I come from a rural area and i behave as such.
Follow @ http://instagram.com/danieldisowned

Stag

Inlägg av Stag »

Sweet, tack! Det är precis den tanken jag har.

Skriv svar