Söker realistisk AK47

Allmänt om airsoftvapen och det som hör därtill. Frågor om eldrivna vapen hör hemma direkt i roten. För andra vapentyper finns särskilda delar.
ikonane

Re: Söker realistisk AK47

Inlägg av ikonane »

Dj_komodo skrev:http://www.strikerairsoft.se/airsoftvap ... km-13.html

där har du en unik bössa som det bara finns 98 st av i världen, där av priset.

http://www.youtube.com/watch?v=GEiWrHr035U
Haha, var sjukt snygg men kanske lite väl dyr. :D

Kamera och skärminköp ligger före en airsoft för 7k-10k.

Namboy skrev:Deaktiverade vapen kräver licens. Bara så du vet!
Tror att det där kan förhindra ett sådant köp något, ja.

Annars hade det varit riktigt nice.

Postaldude

Inlägg av Postaldude »

Black ops Akm seiren är bara pimpade LCT bössor som fått en förändring i det yttre och och inre bara trimmade och till fixade lct bössor .. vilket jag inget ser nån vits i att paya 7k när du kan få en för 3

GHK Gas bössor är som tidigare sagt att dom kör AEG måtten så dom har inte alla " RS " mott som Real sword har så jag hade gått på real sword då jag tyckte den va perfekt dock så önskade jag den i gas så även handtaget var i rs storlek som på ghk'n

Takolander

Inlägg av Takolander »

King Arms har aldrig slutat imponera på mig - och de gör en "riktig" AK-47 dessutom, inget kinesblaj alltså :)
Mitt gamla nom de guerre i bushen: "Slavko"
"SFC Takolander" på Xbox
"SFC_Tako" på PC/PS3

ikonane

Inlägg av ikonane »

Tackar! Det finns verkligen riktigt snygga på marknaden! Men priset är ändå en faktor och enligt min mening verkar CYMAS (http://www.cyberphoto.se/info.php?article=125425) mest prisvärd i förhållande till utseende.

Blow back hade varit awesome, men G&G RK47 är inte lika snygg.

ministry

Inlägg av ministry »

Om jag inte missminner mig är den av TM-snitt, dvs., väldigt orealistisk take-down. Plus att cyma har en extremt dålig färgyta som du får ta bort (ett jävla jobb) och sen göra om själv om det är realism du vill ha. Även trät bör färgas om alt. skaffa rs-trä.

Seriöst, spara två tusen till och ta en LCT. Om det nu är realism du vill ha är Cyma inte i närheten.
И если в поход cтрана позовет
За край наш родной мы все пойдем в священный бой

Skepparn

Inlägg av Skepparn »

CM042 är TM-design, och verkligen INTE snygg IRL. Den är jävligt tung, men annars inga realistiska poäng alls.
Jobbar på Röda Stjärnan

ikonane

Inlägg av ikonane »

ministry skrev:Om jag inte missminner mig är den av TM-snitt, dvs., väldigt orealistisk take-down. Plus att cyma har en extremt dålig färgyta som du får ta bort (ett jävla jobb) och sen göra om själv om det är realism du vill ha. Även trät bör färgas om alt. skaffa rs-trä.

Seriöst, spara två tusen till och ta en LCT. Om det nu är realism du vill ha är Cyma inte i närheten.
Förstår, vart hittar jag en prisvärd LCT?

ministry

Inlägg av ministry »

Titta på WGCSHOP och de andra Hong Kong-affärerna. Ett tips är ju att köpa ett kit istället för hela bössan så behöver du inte pröjsa för gearbox, hop, m.m. om du ändå inte ska använda den. Plus att det kanske ändå är mer prestanda för pengarna att köpa lösa sådana delar ändå av andra fabrikat likt Dream Army om du sedan vill spela med den, än att betala för LCT:s internals.

Exempelvis http://www.wgcshop.com/wgc2008/main/pro ... atid=&cat=
278$ är inte alls så farligt för den kvalitén anser jag.

ikonane

Inlägg av ikonane »

ministry

Inlägg av ministry »

Men det är ju samma modell, fast med internals. Och 200$ dyrare. Du hittar ju precis samma med internals i kina för klart mindre än 400$.

Samt att Fox mig veterligen endast skickar CONUS, om de inte nyligen ändrat sig.

Skriv svar