Ny G&G M4 missar kulor?

Allmänt om airsoftvapen och det som hör därtill. Frågor om eldrivna vapen hör hemma direkt i roten. För andra vapentyper finns särskilda delar.
defuncta
Inlägg: 14
Blev medlem: sön aug 11, 2013 11:09 am

Re: Ny G&G M4 missar kulor?

Inlägg av defuncta »

menar du om ja sänker den i bott? kan prova de senare idag. Men brukar hopup hjulet vara jätte trögt att snurra på för de är mitt..

Vasilli
Inlägg: 39
Blev medlem: fre maj 11, 2012 11:52 am

Re: Ny G&G M4 missar kulor?

Inlägg av Vasilli »

lämna in den eftersom den är ny , ingen vits att som nybörjare att börja pilla på bössan , sen närt du haft den ett tag och den pajar igen och garantin inte gäller så kan du börja pilla och lära dig
New times new goals

LIMA DELTA 50
Min affärsredovisningar
http://new.airsoftsverige.com/forum/vie ... FT+Vasilli

Kocken149
Inlägg: 737
Blev medlem: sön maj 20, 2012 9:53 am

Re: Ny G&G M4 missar kulor?

Inlägg av Kocken149 »

Vrid tillbaka hopen (moturs brukar de va tror jag) så den står på minsta. Hop hjulet ska inte vara jättetrögt men den kan nog variera mellan märken. Är väl bara positivt om den är trög, då ställer den inte om sig så lätt. Fungerar matningen när du ställt ner hoppen så vet du vad felet är där iaf.

defuncta
Inlägg: 14
Blev medlem: sön aug 11, 2013 11:09 am

Re: Ny G&G M4 missar kulor?

Inlägg av defuncta »

Alltså detta var knepigt, nu har jag skjutit ca 80 kulor från de 2 olika magasinen både singel och korta skurar med auto. Allt har funkat precis som de ska, det har kommit ut en kula varje gång den matat.

Tror att jag ska vänta med att skicka in den, kanske spela några timmar med den för å se att de verkligen är nått fel på den. För de lilla jag prova nu gick ju klockrent. Och eldomställaren fungerade också precis som den skulle nu.

Kulorna som jag använder är ASG Blaster, 0,25g har sett att endel fått problem med just blaster?

Skriv svar