Jag sitter och söker runt på interwebz och jämför men blir inte riktigt klok.
Vad är skillnaden på dessa förutom priset? Bilden på WGC ser dessutom identisk ut (om inte samma? :S).
Är det nån rebrand som cyma och echo airsoft?
http://www.wgcshop.com/wgc2008/main/pro ... atid=&cat=
http://www.wgcshop.com/wgc2008/main/pro ... atid=&cat=
Vad är skillnaden på en S&T M3A1 vs en Snow Wolf M3a1
-
Re: Vad är skillnaden på en S&T M3A1 vs en Snow Wolf M3a1
Det är exakt samma bössa. S&T är bara en rebrandad Snow Wolf, om jag inte är helt ute på vift.
Inte riktigt det du frågade, men det som gör att Snow Wolfs fettspruta är det bästa valet imo är att den:
- kan ta batteri i pistolgreppet, till skillnad från Ares som tar det i magasinet (!?!!?!)
- kan ta Ares standardmagasin utan att behöva ha batterihelvetet där
- har snyggast finish - ICS är någon ful svart färg medan SW är sådär snyggt (och korrekt) grå-grön
Så... Köp nu och släng upp en recension!
Inte riktigt det du frågade, men det som gör att Snow Wolfs fettspruta är det bästa valet imo är att den:
- kan ta batteri i pistolgreppet, till skillnad från Ares som tar det i magasinet (!?!!?!)
- kan ta Ares standardmagasin utan att behöva ha batterihelvetet där
- har snyggast finish - ICS är någon ful svart färg medan SW är sådär snyggt (och korrekt) grå-grön
Så... Köp nu och släng upp en recension!

"We're surrounded. That simplifies things."
-
Tack! Vi verkar vara på samma plan. Tycker också ares batterilösning var sjukt konstigt.
Något jag inte förstår är, batteriet som följer med snow wolf. Är det ett specialgjort för att passa så man inte kan köpa fler, eller om man vill ha ett 9.6 volts?
Något jag inte förstår är, batteriet som följer med snow wolf. Är det ett specialgjort för att passa så man inte kan köpa fler, eller om man vill ha ett 9.6 volts?
-
Köp LiPo
Seid ihr das Essen? Nein, wir sind der Jäger!
Batteriet ska det inte vara några problem med att byta ut; det smartaste är nog att kika efter Lipo-batterier till RC. Hobbyking har en hel uppsjö av batterier i alla möjliga storlekar som
dessutom är löjligt billiga. Ett 7,4v lipo borde vara det bästa valet (motsvarar ungefär ett 9,6v nimh).
Tyvärr har jag ingen aning om de exakta måtten på batteriutrymmet, men här är en minirecension på ett VN-forum på Snow Wolf bössan: Här
dessutom är löjligt billiga. Ett 7,4v lipo borde vara det bästa valet (motsvarar ungefär ett 9,6v nimh).

Tyvärr har jag ingen aning om de exakta måtten på batteriutrymmet, men här är en minirecension på ett VN-forum på Snow Wolf bössan: Här
"We're surrounded. That simplifies things."
-
Stort tack!
Är sjukt pepp på att beställa nu. Är dock till tjejen men överväger att köpa en jag med
.
Är sjukt pepp på att beställa nu. Är dock till tjejen men överväger att köpa en jag med