BOYI Ak74M

Allmänt om airsoftvapen och det som hör därtill. Frågor om eldrivna vapen hör hemma direkt i roten. För andra vapentyper finns särskilda delar.
TwinkleDew

Re: BOYI Ak74M

Inlägg av TwinkleDew »

Herrejävlar vilket måndagsex. Var köpte du den?
Seid ihr das Essen? Nein, wir sind der Jäger!

SolarMacharius

Inlägg av SolarMacharius »

Taiwangun

Inte alls nöjd med den. Vet inte om det är värt att börja uppgradera eller om man ska köpa en AK från en riktig tillverkare.

Namboy

Inlägg av Namboy »

Det står en Dboys AKMS (RK-10S) i mitt vapenskåp och den känns löjligt välbyggd tack vare all stål och handguarden i trä. Handguarden ser faktiskt ganska bra ut, med den typiskt ryska laminerade looken. Ingen aning om vad det är för träslag men det är ingen superkvalité på det iaf. Helt acceptabelt för priset dock!
Har du pengarna och är ute efter top notch kvalité på det externa så hade jag nog lagt penningarna på en LCT, VFC alternativt en RS.

För ~1500 spänn tycker jag att Dboys fullstålsmodeller är jävligt prisvärda iaf!
"We're surrounded. That simplifies things."

TwinkleDew

Inlägg av TwinkleDew »

ÄVen min polare har en dboys AKS74U. Den känns jäkligt gedigen måste jag säga. Dboys är utan tvekan en riktig tillverkare.

SolarMacharius

Inlägg av SolarMacharius »

Jag ska lägga upp bilder på den samt en film. Jag vet det är en Kinaklon men det är verkligen riktigt dålig kvalite. Sista gången jag köper något sådant tror jag :(

Kocken149

Inlägg av Kocken149 »

Köpte en D boys m203 en gång, för QD fästets skull. Sämsta skitgrej jag sett, hade endast hört hemma på en leksaksaffär. Sålde den vidare för kaffepengar.

Skepparn

Inlägg av Skepparn »

Låt inte ett måndagsex sabba ryktet för Dboys AK nu.

Dboys AK är skitgrymma.
Jobbar på Röda Stjärnan

ohman

Inlägg av ohman »

Du kan antagligen meddela TWG och få returnera bössan samt få en ny. Värt att prata med dem i alla fall, de är normalt sett väldigt bra att ha att göra med.
ADAM skrev:Byt till Deans på allt. Det blir skitbra. Jag lovar. Tro mig. Jag har körkort.

TwinkleDew

Inlägg av TwinkleDew »

Skepparn skrev:Låt inte ett måndagsex sabba ryktet för Dboys AK nu.

Dboys AK är skitgrymma.
Så sant som det är sagt.

Skriv svar