Kollar runt på nätet när det gäller lite skräp gear...
hittat olika saker från kina...
men storlekar verkar vara lite av ett problem
så hur gör ni... att beställa rätt storlek till oss mer välväxta svenskar. jag är 190cm och 100-105kg
http://www.ebairsoft.com/emerson-em6923 ... -6034.html
eller handskar där har jag storlek 10-11 i sverige räcker deras xl?
sedan hur fast sitter magasinen i en http://www.ebairsoft.com/emerson-em6350 ... -6025.html
funderar på att sidomontera så att magasinet ligger över ryggen och man drar fram det bakifrån... när man ligger på mage i skydd..
man vill ju kunna springa lite innan man tappar grejerna
GEAR frågor
GEAR frågor
Signing of...
Fritte "PROSPERO"
Seal Team : Zero
-För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras!-
~Marcus Porcius Cato maior~
Fritte "PROSPERO"
Re: GEAR frågor
- Det står storlekar i inches? Whip out the google och kolla "inches in centimeter". Avgör sedan vad som passar dig.
- Ingen aning om hur magasinen sitter i en sådan. Jag skulle ändå välja nylonfickor över det där, då jag känner att dem sitter säkrare men om du vill att det ska gå snabbt så går dem konvertera till open topfickor genom att vika in flärpen.
Magasinfickor sätter man inte på ryggen för att ha tillgång till magasin när man ligger ner. Magasinfickor brukar man generellt ha centrerat på sin väst för då har man tillgång till dem oavsett om du använder höger eller vänster hand. Det enda du behöver göra är att rulla lite på sidan så får du tag i magasin.
- Ingen aning om hur magasinen sitter i en sådan. Jag skulle ändå välja nylonfickor över det där, då jag känner att dem sitter säkrare men om du vill att det ska gå snabbt så går dem konvertera till open topfickor genom att vika in flärpen.
Magasinfickor sätter man inte på ryggen för att ha tillgång till magasin när man ligger ner. Magasinfickor brukar man generellt ha centrerat på sin väst för då har man tillgång till dem oavsett om du använder höger eller vänster hand. Det enda du behöver göra är att rulla lite på sidan så får du tag i magasin.
jag tänkte lite grann ur sniper perspektiv då man vill ligga på mag helst så stilla som möjligt... har nämligen en h-harnesk som jag funderat på..
därför... på ryggen...
har man grävt ner sig med kamouflage och allt...
kort sagt vet vad jag vill men måste ha grejer som funkar därför frågan..
därför... på ryggen...
har man grävt ner sig med kamouflage och allt...
kort sagt vet vad jag vill men måste ha grejer som funkar därför frågan..
Signing of...
Fritte "PROSPERO"
Fritte "PROSPERO"
Fortfarande inget problem. Om du lägger mer än ett magasin som sniper så har du ändå röjt dig ordentligt. I värsta fall kan du ju ta upp ett magasin och lägga bredvid vapnet innan du planterar dig.
Storlek på uniformen-beror på vad som är långt på dig. Byxorna är nog inte mer än 32,5 tum långa, så drar du mer i jeans är de för korta. Ärmarna blir också svåra. Jag är 187 Cm, och de enda Kina-xl som passat mig var EB:s xl mc-prop(per) som sitter som en smäck trots mina 110kg. Kolla på www. Airsoftpark.com, de har mycket bättre storleksangivelser på sina grejer och kläder.
FENRIR har aldrig brutit ett spel, aldrig skräpat ned och tänker fan inte börja nu.