MJK-kit och allmänna frågor därkring

Allmänt om allt du bär med dig förutom vapen.
Gwlyddyn
Inlägg: 998
Blev medlem: mån maj 14, 2012 1:37 pm

Re: MJK-kit och allmänna frågor därkring

Inlägg av Gwlyddyn »

En Crye JPC i Large kommer passa dig. Vill du vara lite extra swag så köper du "side plate pouches".

Angående 15-repros.. Don't. Det ser aldrig bra ut och ger, säger jag som är omgiven av 15/ANVIS, bara ett tattigt intryck. ;)

viqs
Inlägg: 222
Blev medlem: tis maj 08, 2012 3:29 pm

Re: MJK-kit och allmänna frågor därkring

Inlägg av viqs »

Jag trodde att dubbla min NSEAS-monoklar fortfarande var poppis hos norrmännen, ett sånt mount kanske är något? Väldigt ovanligt och troligen mer signifikant än något annat då de är rätt få enheter som använder.
"Sacrifices must me made. Do you know how easy it'd be to just bang dudes? Easy as FUCK, but dicks aren't vaginas and you have to put up with the moods and bitching for the vag bro"

MrBergentz
Inlägg: 6
Blev medlem: ons jul 29, 2015 11:56 am

Re: MJK-kit och allmänna frågor därkring

Inlägg av MrBergentz »

Gwlyddyn skrev:En Crye JPC i Large kommer passa dig. Vill du vara lite extra swag så köper du "side plate pouches".

Angående 15-repros.. Don't. Det ser aldrig bra ut och ger, säger jag som är omgiven av 15/ANVIS, bara ett tattigt intryck. ;)
Låter ju iofs rimligt, de är ju inte gjorda för dvärgar. Min enda rädsla är att västen kommer sitta "kort" på mig, dvs. att västen i sig är så minimal att den närmast liknar en minikjol. Täcker "det" men lämnar inget till fantasin! :roll: Crye går ju dessutom att köpa RS eftersom en JPC 1.0 inte borde gå för mer än 200USD via deras hemsida!

PVS15 är ju tyvärr en sådan detalj som gör det där lilla extra... Jag ska nog se om jag kan få någon butik att ta hem dom så jag kan känna och klämma riktigt ordentligt och verkligen få en uppfattning om det är rimligt att lägga pengar på det.

Tackar för hjälpen! :)
"Kära Örebroare!"
Kung Carl XVI Gustav håller tal i Arboga, 1985

Skriv svar