Tjena!
Det är så att jag har nu varit hos min lokala optiker och frågat om dom kan fixa slipade glas till mina ESS Crossbow med U-Rx inserts. Och det kunde dom, MEN för det första skulle det ta 3 veckor att göra och dom kunde inte lämna någon garanti på att mina U-Rx håller eller inte går sönder satt säga (tråkigt men, vilket jag förstår dock) och det skulle kosta 1120:- att göra.
Min fråga är nu, vart har ni fixat era slipade glas? Har ni skickat in dom till nått ställe som gjort det snabbare än vad jag sagt och kanske billigare? 1120:- är iof inte så farligt men kan man få det billigare så är det ju klart man vill ha det. Och att vänta 3 veckor känns ju lite surt (inge spel på 3 veckor *panik!!!*). Så som sagt, vart fixade ni era? Har ni nå tips?
Linser är inte aktuellt för mig just nu så det behövs inte tipsas om.
Mvh
ESS Crossbow inserts optiker
ESS Crossbow inserts optiker
- "You see a tall man with facial tattoos and a large bone through his nose."
-
Re: ESS Crossbow inserts optiker
Kunde dom inte lova att insertsen håller? Är ju typ noll belastning när dom väl sitter i bågen och du är på spel så varför skulle dom inte hålla?
Kostade 550 för mig att slipa mina, dock utan några som helst tillägg typ antireflex osv. Två veckor tog det.
Tror det var synoptik!
Kostade 550 för mig att slipa mina, dock utan några som helst tillägg typ antireflex osv. Två veckor tog det.
Tror det var synoptik!