"Väska" till ryggen på PC?
Söker en smäcker ficka/väska att sätta på ryggen av JPC'n.
Det jag helst vill ha är möjlighet till en mindre vätskepåse och sen kanske en eller två mindre, fristående fickor på utsidan.
Finns det jag letar efter?
Det jag helst vill ha är möjlighet till en mindre vätskepåse och sen kanske en eller två mindre, fristående fickor på utsidan.
Finns det jag letar efter?
-
Re: "Väska" till ryggen på PC?
Kolla upp om en Eagle Industries Modular Assault Pack (MAP) eller en Yote passar dina krav på storleken.
MAP hänger ut nedanför västen om jag minns rätt, dock går den att vikas in under mollen och ändå se snyggt ut samt att sys ihop till mindre om man stör sig på det.
"Ninjas came with lions"
Hm. Knyppla och sy. Inte min starka sida..
Som sagt den går att vika in utan att sy, ser inte så hemskt ut faktiskt
"Ninjas came with lions"
En Mayflower Assault back panel:
http://www.mayflower-rc.org/store/0/0/7 ... ype-1.html
Har en själv: 70 ounce blåsa, nvg-ficka med molle på utsidan, samt tear-away medic/gp pouch. The shit. Köpte i Europa nånstans för 170€. Dyrt så man vill dö, men skitfin.
http://www.mayflower-rc.org/store/0/0/7 ... ype-1.html
Har en själv: 70 ounce blåsa, nvg-ficka med molle på utsidan, samt tear-away medic/gp pouch. The shit. Köpte i Europa nånstans för 170€. Dyrt så man vill dö, men skitfin.
FENRIR har aldrig brutit ett spel, aldrig skräpat ned och tänker fan inte börja nu.
Maila den modding-videon till lite olika skräddare och hör mycket dom ska ha för jobbet. 1 timmes arbete? Det kommer bli billgt iallafall 

Ferron verkar också riktigt trevlig. Bra tips!
Ska se om det finns någon som kör den eller MAP på lördag och klämma lite.
Ska se om det finns någon som kör den eller MAP på lördag och klämma lite.
MAP it is. Tack för alla förslag.
Kommer köpa en (Gasp!!1) Flyye till att börja med för att se hur jag gillar det.
Kommer köpa en (Gasp!!1) Flyye till att börja med för att se hur jag gillar det.