Crash Axe, Strider eller vettiga alternativ

Allmänt om allt du bär med dig förutom vapen.
Stag

Crash Axe, Strider eller vettiga alternativ

Inlägg av Stag »

Strider verkar inte göra de längre, och jag kan inte hitta de i någon webshop jag har kollat i.

Jag söker alltså efter denna;
Bild

Är det någon som vet var jag kan hitta en (förutom ebay), eller ett likvärdigt alternativ?
Senast redigerad av 1 Stag, redigerad totalt 0 gånger.
Even if it's made by LBT and you got one in AOR2, a fanny pack is still a fanny pack. Now save yourself the embarrassment of a swirly and paypal me your lunch money.

Stag

Re: Crash Axe, Strider eller vettiga alternativ

Inlägg av Stag »

Alternativ till Striders egna är också välkomna.. Så länge den inte brakar ihop och blir värdelös av lite metall osv..
Even if it's made by LBT and you got one in AOR2, a fanny pack is still a fanny pack. Now save yourself the embarrassment of a swirly and paypal me your lunch money.

hannibal

Inlägg av hannibal »

Cyrus

Inlägg av Cyrus »

Jäkligt sexig där Hammerhead.

Jag själv har använt SOGs tomahawks och varit väldigt nöjd. Har dock gått över till att bära Kukri. Kanske det skulle vara något? ;)
Ska det vara till bruks eller posing?

A_Müller
Admin

Inlägg av A_Müller »

Kan bara dra ett eko på det Hammerhead säger, har följt RMJ en hel del på FB och dom har verkligen fått koll på sin produktion, har själv tänkt mig en inom en relativt snar framtid.
"Daddy, what happens when you die?" "Erhm.... son.... you go into respawn"

"Pain is temporary, chicks dig scars"

Stag

Inlägg av Stag »

RMJ har jag fått rekommenderat från massa folk nu. Det verkar vara det som gäller.

Skriv svar