Hej, är ny till hobbyn och har stött på ett litet problem.
Finns det airsoft masker som funkar med glasögon under och är relativt bekväma?
Det är så att jag har glasögon och en skada på ena hornhinnan så jag kan inte ha linser.
Airsoft mask med glasögon?
Re: Airsoft mask med glasögon?
Ja modifierade ett par nät googles åt en kille en gång så de passade hyffsat.
Rätt stora nätgoggles ifrån vapenbutiken som jag skar bort lite på sidorna där skalmen på glasögonen skall gå ut. Men det är ju modda själv som gäller om man inte vill betala massvis.
samt att det är ju ändå en viss risk.
Sedan finns det ju skyddsglasögon med hållare innanför för vanligt glas, men då måste du köpa till nya glas speciellt för de ramarna då och det kan ju kosta. men kanske värt det om man skall spela mycket.
Men någon som faktist har glasögon kanske har bättre tips. finns för övrigt andra trådar om ämnet här på forumet.
Rätt stora nätgoggles ifrån vapenbutiken som jag skar bort lite på sidorna där skalmen på glasögonen skall gå ut. Men det är ju modda själv som gäller om man inte vill betala massvis.
samt att det är ju ändå en viss risk.
Sedan finns det ju skyddsglasögon med hållare innanför för vanligt glas, men då måste du köpa till nya glas speciellt för de ramarna då och det kan ju kosta. men kanske värt det om man skall spela mycket.
Men någon som faktist har glasögon kanske har bättre tips. finns för övrigt andra trådar om ämnet här på forumet.
Okej, visste inte att det fanns en tråd för detta. Vars hittar jag den tråden?
Sökfunktionen.
tror den ligger bla i "allmänt om airsoft"
tror den ligger bla i "allmänt om airsoft"