Franska främlingslegionen
-
Franska främlingslegionen
Ni får ursäkta om inlägget hamnar i fel kategori, skyller på nybörjarmisstag!
Frågan lyder, att vi är ett gäng på tre, som skulle vilja lira som just legionärer, men hur smart är det att köpa sån gear?
Är man välkommen på Milsim, eller är det allt som oftast bara USA, Ryssland osv som gäller där?
Vad gäller på övriga spel?
Hoppas på bra hjälp ifrån er och tackar på förhand
Frågan lyder, att vi är ett gäng på tre, som skulle vilja lira som just legionärer, men hur smart är det att köpa sån gear?
Är man välkommen på Milsim, eller är det allt som oftast bara USA, Ryssland osv som gäller där?
Vad gäller på övriga spel?
Hoppas på bra hjälp ifrån er och tackar på förhand
Re: Franska främlingslegionen
Kör på!
Alltid kul med nya impressioner.
Blir det spel där det är gearkrav så går sånt alltid att anpassa. Många kör t.ex. med flera uppsättningar gear, andra säljer av och köper nytt.
Jag tillhör dom som köper nytt å nytt å nytt, garderoberna svämmar över med olika pryttlar å pinaler
Alltid kul med nya impressioner.
Blir det spel där det är gearkrav så går sånt alltid att anpassa. Många kör t.ex. med flera uppsättningar gear, andra säljer av och köper nytt.
Jag tillhör dom som köper nytt å nytt å nytt, garderoberna svämmar över med olika pryttlar å pinaler

"Daddy, what happens when you die?" "Erhm.... son.... you go into respawn"
"Pain is temporary, chicks dig scars"
"Pain is temporary, chicks dig scars"
beror ju helt på arrangörerna och hur bra ni gör det .
CTR EP3 Championship White, nuff said
Ofta brukar ju NATO vara med som en av fraktionerna, och Frankrike är ju faktiskt med i NATO. Kul med något annorlunda! Kör på!
Sgt. "Icefox" Maclean
... Och väldigt ofta punktar arrangörer upp vilka nationer från Nato som är välkomna , men kör på
vore coolt med ett ffl gäng som håller milsim standard 

BHZ körde ju som legionärer i en herrens massa år och åkte på många spel som just detta så välkommen är man allt.
Longsword här på forumet är en veritabel uppslagsbok på ämnet. Vet ej vad de andra gamla rävarna heter här om de bytt namn men några av dem borde hittat hit kan man tycka.
Vill minnas de bytt inriktning på senaste dock...
Longsword här på forumet är en veritabel uppslagsbok på ämnet. Vet ej vad de andra gamla rävarna heter här om de bytt namn men några av dem borde hittat hit kan man tycka.
Vill minnas de bytt inriktning på senaste dock...
-
Får tacka för informationen!
Vi ska nog kunna lyckas rätt bra, vår mentor har gjort 20 år i legionen, så det skall inte gå se skillnad på oss eller en verklig soldat!
Tack återigen!
Vi ska nog kunna lyckas rätt bra, vår mentor har gjort 20 år i legionen, så det skall inte gå se skillnad på oss eller en verklig soldat!
Tack återigen!
Cooolt!
Att famas dessutom är ett riktigt trevligt vapen att spela med gör inte saken sämre!
Go for it!
Att famas dessutom är ett riktigt trevligt vapen att spela med gör inte saken sämre!
Go for it!
Mina Affärsredovisningar: http://airsoftsverige.com/forum/viewtop ... 121&t=2137
Rich Hall: "-I loved the boy scouts, we went to Vietnam"
Rich Hall: "-I loved the boy scouts, we went to Vietnam"
Om det är er ambition så ser jag verkligen fram mot att se er!
-
Vi kör den inriktningen och har aldrig haft några problem med att få köra det på milsims
Och vet man var man ska leta så är det väldigt lätt att hitta går osså. Skulle vilja ge ett slag för dessertrat som jag har beställt nästan alla mina grejor från
Och vet man var man ska leta så är det väldigt lätt att hitta går osså. Skulle vilja ge ett slag för dessertrat som jag har beställt nästan alla mina grejor från